Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

die Belgen toch...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: die Belgen toch...

Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
    Is er dan een probleem?
    JA
    Teveel auto's......
    Die ervoor zorgen dat ik iedere morgen en avond in de file sta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
      JA
      Teveel auto's......

Prachtige redenering... ik hoop dat je zelf dan op zijn minst aan carpooling doet
      Canon 350D
      Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
        en de "P" voor de politiekers
        Dat doen ze al!

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
          JA
          Teveel auto's......
          Koop dan een moto en je kan tussen de files doorrijden. Op de plaats van 1 auto kunnen meerder moto's rijden en een moto is ook fiscaal voordelig.

Greets,
          Geert
          www.photopower.be

Comment

Als vadertje staat wat meer het carpoolen promootte, of mensen die hun auto laten staan en het openbaar vervoer kiezen... Maar die prijzen gaan dan ook nog eens omhoog...

Zelfde voorbeeld is het gat in de ozonlaag en de opwarming van de aarde.
            Awel, ik rijdt met een auto met LPG, wat betaal ik per jaar? Rond de 150eur extra LPG-Taks!!! Dat is dus milieuvriendelijk.

Ander voorbeeld: we moeten zuinige auto's kopen, en ze mogen maar zoveel uitstoten, en dit mag niet en dat mag niet.
            Maar ik heb onze dierbare koning of de ministers nog niet met een Toyota Prius zien rijden die milievriendelijk is...
            Neenee, dat moet een ferrari, Audi A8 of Mercedes ML zijn...

Juuuuuuh, en ma uitlaatgassen de lucht in!!!

Dat is dus België, tof apenland waar we in leven he!!!!

Comment

geld geld geld voor vadertje staat, dat is alles waar het hier in België om draait!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sportshot Bekijk bericht
                Koop dan een moto en je kan tussen de files doorrijden. Op de plaats van 1 auto kunnen meerder moto's rijden en een moto is ook fiscaal voordelig.

Greets,
                Geert

Indeed, en die dat tussen de files doorrijden, zie je regelmatig eens voor of tegen uw voorruit vliegen, ook niet echt een interessante oplossing (en neen het is zeker niet altijd de motorijder zijn schuld, maar 't is wel die, die nooit meer op het werk geraakt ).
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moi-online Bekijk bericht
                  Als vadertje staat wat meer het carpoolen promootte, of mensen die hun auto laten staan en het openbaar vervoer kiezen... Maar die prijzen gaan dan ook nog eens omhoog...

Zelfde voorbeeld is het gat in de ozonlaag en de opwarming van de aarde.
                  Awel, ik rijdt met een auto met LPG, wat betaal ik per jaar? Rond de 150eur extra LPG-Taks!!! Dat is dus milieuvriendelijk.

Ander voorbeeld: we moeten zuinige auto's kopen, en ze mogen maar zoveel uitstoten, en dit mag niet en dat mag niet.
                  Maar ik heb onze dierbare koning of de ministers nog niet met een Toyota Prius zien rijden die milievriendelijk is...
                  Neenee, dat moet een ferrari, Audi A8 of Mercedes ML zijn...

Juuuuuuh, en ma uitlaatgassen de lucht in!!!

Dat is dus België, tof apenland waar we in leven he!!!!
                  Dat LPG milieuvriendelijker zou zijn dan benzine is een fabeltje. Ok, je stoot per liter minder CO2 uit, maar je verbuikt wel tot 20% meer...
                  http://www.digifotofreak.nl

Comment

uhhh wel effe on topic blijven hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

On topic:
                      Door de combinatie van cijfers en letters om te draaien zullen ze nog heel lang toekomen met de combinaties.
                      Bij een motorplaat was vroeger de eerste letter altijd een "M", maar dat hebben ze ook al moeten aanpassen omdat ze niet meer genoeg combinaties hadden.

Niet helemaal on topic:
                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Indeed, en die dat tussen de files doorrijden, zie je regelmatig eens voor of tegen uw voorruit vliegen, ook niet echt een interessante oplossing (en neen het is zeker niet altijd de motorijder zijn schuld, maar 't is wel die, die nooit meer op het werk geraakt ).
                      Er zijn nog steeds automobilisten die proberen om een motorrijder zoveel mogelijk te blokkeren als ze zelf in de file staan. Die automobilisten beseffen dan niet dat ze zelf voor meer gevaar zorgen, en ook denken ze er niet bij na dat de file gewoon langer zou zijn als die motorrijders ook in een blikken doosje zouden zitten. Als die motorrijders mee moeten aanschuiven, dan wordt de file ook weer gewoon langer, bovendien kunnen sommige luchtgekoelde motoren niet zo goed tegen filerijden, die worden dan heel erg heet. Ik heb zelf zo'n 300.000km motor gereden, en ik kan je verzekeren dat het niet echt plezierig is om bij zo'n 30°C boven zo'n heet motorblok te zitten als je in een file staat. De automobilist zet dan gewoon de airco aan.

Ik heb zelf geen motor meer, maar als ik in de file sta, dan maak ik zoveel mogelijk plaats om de motorrijders op een zo veilig mogelijke manier door te laten.
                      Last edited by Black B@ndit; 31 juli 2007, 09:17.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moi-online Bekijk bericht
                        ....of mensen die hun auto laten staan en het openbaar vervoer kiezen...
                        * En wie vergoed er mij dan die extra 2 uren (of meer) dat ik onderweg ben?
                        * Als ik op de trein op internet wil = extra onkosten (terwijl ik die 2 missende uren thuis op m'n reeds betaald internet kan zitten)
                        * Niet mogen meezingen met de muziek op de radio.
                        * Vertragingen (veel meer dan ik al files gehad heb)
                        * ....etc
                        Akkoord 't milieu, mochten ze morgen 'n transporter zoals in star trek uitvinden, 'k zal de eerste zijn om erin te investeren.
                        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                        MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Over de nummerplaten:

- Ik vind dat ons wit veel minder de stijl van de auto verpest dan het geel in nederland (of sommige andere landen). Denk eens aan een Bordeaux-rode wagen, dan is een witte plaat met rode letters veel minder storend dan een groot geel oppervlak. Wit met zwarte letters (zoals de duitersers, italianen, spanjaarden, czechen,...) is nog het beste vind ik. Het kleinere formaat van Belgie is ook wel mooi meegenomen.

- Ik denk niet dat er 10.000.000 wagens in Belgie zijn ingeschreven, door beter bij te houden welke combinaties in gebruik zijn zouden we eigenlijk kunnen toekomen... Hoeveel B,C,D platen rijden er nog rond tov S,T,X platen? Iets om eens op te letten

Ik rijd met "N"
                          ---
                          Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                          http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Working...
                          X