Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zolang ze maar slecht leesbaar zijn zal het ons worst wezen wat erop staat. helaas is het voorstel van wat kleinere gele letters op witte achtergrond niet weerhouden....
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Hoe, wat een prachtige oplossing.... dit is gewoon typisch het probleem verder schuiven, dit durf ik geen oplossing noemen
quote het nieuwsblad :
Volgend jaar nieuwe nummerplaten
Volgend jaar begint de Dienst voor Inschrijving van Voertuigen (DIV) de eerste nieuwe nummerplaten uit te reiken. Die zullen eerst drie cijfers tellen, dan drie letters. Bij de oude platen zit de dienst nu aan de X, dus resten alleen nog platen die beginnen met een Y. De Z blijft voorbehouden voor autohandelaars. Voor DIV aan de nieuwe platen begint, voegt ze eerst de combinaties weer in die uit gebruik waren genomen.
Y en Z voor handelaren en voor zover ik weet zijn U en Q voor aanhangwagens, blijven nog 22 letters over.
Als je even snel rekent maak je hiermee in het huidige systeem nog bijna 15.000.000 combinaties. Voor elke belg dus 1,5 voertuig. Als je het mij vraagt, zullen er geen massa's extra platen in de nieuwe vorm nodig zijn...
Niet alleen De Kotmadam en De Kampioenen, ook het nieuws wordt in de zomerperiode herhaalt want zowat een half jaar geleden werd dit al eens aangekondigd.
Niet alleen De Kotmadam en De Kampioenen, ook het nieuws wordt in de zomerperiode herhaalt want zowat een half jaar geleden werd dit al eens aangekondigd.
"met digitale televisie bekijkt u de programma's wanneer u wil!" (en anders herhalen we ze wel voor je).
Y en Z voor handelaren en voor zover ik weet zijn U en Q voor aanhangwagens, blijven nog 22 letters over.
Als je even snel rekent maak je hiermee in het huidige systeem nog bijna 15.000.000 combinaties. Voor elke belg dus 1,5 voertuig. Als je het mij vraagt, zullen er geen massa's extra platen in de nieuwe vorm nodig zijn...
Groetjes
K@rel
de "O" voor oldtimers
de "M" en de "W" voor motorrijders
de "TXA" voor taxi's
Comment