Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

graag tips voor dell en andere notebooks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: graag tips voor dell en andere notebooks

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
    wij hebben ons hier vorige week een HP pavilion dv6540eb aangeschaft voor 999 euro!

Intel centrino DUO mobiel T5250 processor
    15,4 inch WXGA scherm
    2gb ram
    160gb sata
    Vista Home premium
    geïntegreerde webcam
    NVIDIA Geforce 8400m videokaart
    en nog veel rim ram....

dit ter vervanging van onze oude laptop HP die nu ergens op de kinderkamers vertoeft
    En 2 jaar garantie gekregen ? (op papier)
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      En 2 jaar garantie gekregen ? (op papier)
      inderdaad

Comment

inderdaad
        Dan zit je goed, want HP geeft meestal maar één jaar fabrieksgarantie, en nogal wat verkopers passen dat gewoon toe. Ze moeten wel twee jaar geven, maar begin dan maar te procederen....
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb hier een Dell laptop juist in mijn bezit (besteld voor mijn broer)
          De werkwijze die Dell er op na houd, daar heb ik toch mijn bedenkingen bij hoor.
          VB....online betaald maar een bevestiging van betaling nooit gehad hoor.
          Twee maanden moeten wachten eer ik hem had.
          Na een maand een mail dat deze versie niet meer in stock was en niet meer gemaakt wordt. En ik mocht wel een andere kiezen met betere specificaties voor het zelfde geld. Maar dus dan weer wachten.
          Ben tevreden dat ik hem nu heb maar. Maar of ik nu nog zaken ga doen met Dell....ik denk het niet hoor...ik vind het geen manier van werken
          Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
          Hier op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exes Bekijk bericht
            Wat me ook tegenhoudt is dat ik bevoorbeeld mijn bestaande word en powerpoint bestanden (wat er wel een pak zijn) niet zou kunnen opendoen met die mac software. Of lukt dat wel?

En kan je op mac gemakkelijk je camera via usb aansluiten enz....

Wat die powerpoint betreft, daar kan ik je niet op antwoorden, maar dat kan je gerust zelf proberen. Openoffice draait zowel op windows als op mac, als op linux, dus je kan gerust even een versie gaan downloaden voor windows en dan zien of al je powerpoints en word documenten daar zonder problemen in open gaan (http://nl.openoffice.org/ ).

Die camera, zou in theorie geen probleem mogen leveren, maar daarvoor kan je best eens met je camera naar een mac store gaan, en gewoon eens vragen om te testen. Krijg je direct het gevoel van die applebook eens, zie je direct of het je bevalt of niet .
            To make your dreams come true, wake up

Comment

kort samengevat gaat het voor mij nu tussen:

* macbook : de goedkoopste
              * hp pavillon dv6350EU amdx2 Tl56 1gb 120 VHP voor 898 euro
              * Toshiba Sat A 200 voor 900 euro
              *Sony vaio N31 M PD2T5300 2x512 mb 120 gb 15.4inch VHP voor 948 euro

Comment

kort samengevat gaat het voor mij nu tussen:

* macbook : de goedkoopste
                * hp pavillon dv6350EU amdx2 Tl56 1gb 120 VHP voor 898 euro
                * Toshiba Sat A 200 voor 900 euro
                *Sony vaio N31 M PD2T5300 2x512 mb 120 gb 15.4inch VHP voor 948 euro
                1gb geheugen is nogal wat weinig voor Vista dacht ik toch

Comment

stond zo op het net, zal wel ergens iets verkeerd getypt zijn zeker?

Comment

stond zo op het net, zal wel ergens iets verkeerd getypt zijn zeker?
                    hp pavilion die je daar aangeeft heeft 1GB (2x521MB) .dat betekent als je upgrade naar 2GB deze 1gb niet meer kan gebruiken ..er zijn maar 2 geheugenslots ...

Comment

hp pavilion die je daar aangeeft heeft 1GB (2x521MB) .dat betekent als je upgrade naar 2GB deze 1gb niet meer kan gebruiken ..er zijn maar 2 geheugenslots ...
                      Dit is zo bij de meeste portables zeker ?
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Het zal de Toshiba Sattelite A 200 worden. die heeft qua hardware het beste voor zijn 900 euro!
                        Ik hoop dat hij zal meevallen!

Comment

Toshiba geeft je 2j garantie als je uw aankoop registreerd bij Toshiba.
                          Naar mijn ervaring in het verleden en hedendaags is Toshiba nog altijd één van de betere laptop constructeurs op de markt.
                          Niet te veel toeters en bellen maar goede kwaliteit die betaalbaar is.
                          Je krijgt van Toshiba ook en instalatie CD's van veel andere merken moet je die zelf branden.

Sucses

Groeten
                          Spogy
                          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Toshiba heeft vrij rotte reeksen gehad, geef mij maar Fujitsu-Siemens, maar dan het pro gamma, de consumer reeks mag in de Makro blijven staan.

Comment

Working...
                            X