Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan niet posten in aangeboden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kan niet posten in aangeboden?

Hallo,

aangezien ik geen moderator kan vinden die verantwoordelijk is voor de topic "aangeboden", post ik mijn vraag hier maar.

Het probleem is dat ik wel nieuwe topics kan starten in "aangeboden", maar ik kan niet reageren op aanbiedingen. Ik krijg volgende error:

molmol, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

iemand een idee?

Re: Kan niet posten in aangeboden?

Sticky al eens doorgraven?

Comment

Re: Kan niet posten in aangeboden?

Dit is inderdaad zo, altijd en voor iedereen...(behalve mods)

Indien je interesse hebt, is het de bedoeling dat je de verkoper contacteert via PM of mail...

Deze info had je ook kunnen vinden in de sticky post bovenaan het betreffende forum...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
      X