Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw

Hallo iedereen.
    Ik weet niet of dit hier op zijn plaats staat, maar nu ik foto's gezien heb en jullie commentaren daarop gelezen heb, vraag ik me af of ik hier op dit forum wel iets kan komen doen.Ik heb een Pentax optio s 60 en droom wel van mooie foto's te maken,maar is dit haalbaar met dit toestel?(of hebben jullie allemaal van die geweldige camera's)

Re: Nieuw

Mams, iedereen is hier welkom, groot of klein, DSLR of compact, maakt niet uit . . . 't is vooral de persoon achter de camera die voor het eindresultaat zorgt....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Pffffff waar gij u zorgen om maakt, op fotografie gebied kan ik hier ook niks doen, en niveau verslechtert nog met de dag (met verslechteren bedoel ik het aantal foto's waarvan van je gewoon jaloers bent dat stijgt). En toch amuseer ik me hier rot
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Je bent er al, dus... welkom!

Comment

Zoek eens op de posts van "Vicky" en je weet wat je met een relatief bescheiden camera kan doen

Gewoon posten, iedere camera is goed genoeg
          Groeten,

Albert Jan

Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

Comment

Er zijn natuurlijk dingen die je niet met elke camera moet doen, maar zelden zijn de beperkingen van de camera groter dan de beperkingen van de fotograaf. Ik wil maar zeggen: met iedere camera kan je heel erg leuke dingen doen die met wat oefening stukken interessanter zijn dan het werk van een snul met duur spul. Dus welkom!
            Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Ten eerste van harte welkom hier.
              En als het je 'n troost mag wezen: ik heb ook niet 't duurste materiaal voor handen.
              Toch maak ik nog redelijk mooie foto's (als ik dit zelf mag zeggen).
              Maar hier op 't forum leer je sowieso snel hoe je je foto's nog mooier kan maken door op 'n bepaald aantal zaken te letten.
              Dus laat je zeker niet tegenhouden door je materiaal: neem veel foto's en post ze in het discussieforum: door de kritiek en tips die je daar krijgt, leer je zeker veel bij.
              Het is trouwens niet alleen het materiaal dat telt, als je 'n goed oog hebt kan je bv. al héél interessante foto's maken door 'n unieke/frisse benadering.
              Veel succes en plezier met 't maken van foto's.
              ~Lieve groetjes, Saskia~
              Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
              Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Kijke eens naar mijn foto's, en ik maak er heel mooie met gewoon een compact camera (Nikon Coolpix 4600), plus wat bewerken met Photoshop of iets dergelijks. Spijtig genoeg zijn er te weinig compact-camera gebruikers op deze site.....al hebben de meeste gezinnen toch maar zulk toestel.
                Omdat ik bijna uitsluitend foto's maak als ik reis, is een compact camera trouwens de ideale reisgezel (ik ben een rugzakreiziger, gebruik openbaar vervoer overal in de wereld en hou het simpel)

Comment

Mams,

Hier foto's allemaal genomen met hetzelfde toestel als het uwe.

Hier zitten ook pareltjes bij hoor! Dus het ligt zeker niet aan het toestel, eerder aan diegene die achter de knopjes staat...

We wachten vol ongeduld op jouw eerste posts.
                  Dit is een ideaal forum om vooruit te gaan op gebied van fotografie... Post je fotos in fotodiscussie, en je krijgt wat commentaar over hoe een volgende keer beter te doen. Als je daarmee dan rekening houdt, dan is die volgende foto weer wat beter geworden! Dan die posten, en weer zal je zien dat er hier en daar wat kan verbeterd worden, etc...

mvg,
                  Kristof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kmeirlaen Bekijk bericht
                    Mams,

Hier foto's allemaal genomen met hetzelfde toestel als het uwe.

Hier zitten ook pareltjes bij hoor! Dus het ligt zeker niet aan het toestel, eerder aan diegene die achter de knopjes staat...

We wachten vol ongeduld op jouw eerste posts.
                    Dit is een ideaal forum om vooruit te gaan op gebied van fotografie... Post je fotos in fotodiscussie, en je krijgt wat commentaar over hoe een volgende keer beter te doen. Als je daarmee dan rekening houdt, dan is die volgende foto weer wat beter geworden! Dan die posten, en weer zal je zien dat er hier en daar wat kan verbeterd worden, etc...

mvg,
                    Kristof
                    wel mooie opnamen op die link, maar wel behoorlijk met PS behandeld.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                    X