Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met openen van bep. topics

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen met openen van bep. topics

Sinds kort heb ik een laptop met Vista (en Internet Explorer 7.0). Ik ben er, tot nu toe, heel tevreden van.
    Alleen doet er zich op één bepaalde site, die ik regelmatig bezoek, iets raars voor. Bepaalde topics kan ik niet openen. Bij een topic dat uit meerdere pagina's bestaat (vb. 7) kan ik de laatste pagina openen, als ik dan vb. pagina 6 wil openen zie ik onderaan dat laadbalkje groen worden, maar m'n scherm wijzigt niet, hij blijft dus op dezelfde pagina staan.
    Andere topics kan ik helemaal niet openen.

Het heeft niets met m'n gebruikersinstellingen daar te maken want op andere pc's lukt het wel. Het is enkel op m'n nieuwe laptop dat het niet lukt.

En het rare is dat dat zich enkel op die ene site voordoet. Gelukkig kan ik op BD alles bekijken, anders zou ik het niet overleven

Ik weet niet of dit belangrijk kan zijn, maar toen ik m'n laptop in gebruik nam, heb ik m'n favorieten van m'n vorige laptop (XP) gecopieerd naar deze laptop (Vista) en op die manier (via favorieten) die site geopend.
    Echter, als ik de site oproep door het adres helemaal in te typen lukt het ook niet.

Iemand die iets dergelijks meegemaakt heeft of die een oplossing heeft ?

Re: Problemen met openen van bep. topics

Die site en een topic waar het probleem zich voordoet, zou handig zijn Ook al eens firefox geprobeerd, om te zien of je hetzelfde probleem hebt ?
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Nee, nog geen FF geprobeerd, maar hier alvast de link naar de site :

Ik kan dus wel de hoofdrubrieken openen, maar ik krijg problemen bij de achterliggende topics, voorals als deze uit meerdere pagina's bestaan en ik bv de voorlaatste pagina wil openen.
      Het laadbalkje vult zich dan wel, maar de pagina wijzigt niet ...

Comment

Ik heb het ook 's geprobeert... en heb geen probleem ondervonden, topic met 8 à 10 pagina's volledig kunnen bekijken...

Mijn config: PC, Win XP, firefox
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Het moet ergens aan de instellingen van m'n laptop liggen ... maar welke

Comment

Zet er eens even ff op, en bekijk het op die manier eens. Kunnen we al nagaan of het specifiek je explorer is, of een onderliggend probleem.
            To make your dreams come true, wake up

Comment

'k denk dat 't probleem niet aan de site, maar bij jou ergens ligt...

Heb de topics kunnen bekijken in firefox, firefox IE-tab en Internet Explorer 6.0.

'k volg m'n voorganger die je adviseert om FF te installeren...
              Grtz, Tigra-Boy
              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
              X