Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goederen uit de VS - leveringstijd?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goederen uit de VS - leveringstijd?

Ik heb eind vorige maand via ebay wat klein electro spul gekocht.
    Nu stond er op ebay dat het product zich in Duitsland bevond. Dus geen probleem dacht ik.
    Als ik dan even later betaal krijg ik een mail dat het product opgestuurd is vanuit de VS.

Iets van de VS laten afkomen doe ik liever niet.
    Maar toen dacht ik, ik zal het zo maar laten want het is betaald.
    Dan weet ik in één keer hoe dat gaat.

Nu 19 dagen later nog niets gehoord over het pakje. Is dit normaal?

Er zit ook een tracking nummer bij, maar die zegt al 19 dagen het volgende

Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 27, 2007 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. No further information is available for this item.

De verkoper zegt dat hij het pakje heeft opgestuurd.
    Zijn feedback is ook 99,6% positief op 2500 reacties.

Ik denk natuurlijk dat het verloren is.

Het gaat hier niet over een fortuin, maar toch wel € 57 Dus ik zou het toch wel erg vinden...

Iemand hier ervaring mee?
    Wat denken jullie? is dat normaal dat dat zo lang wegblijft?
    Canon EOS 5D met 3KG glas
    https://reisforum.net

Re: Goederen uit de VS - leveringstijd?

Kan bij de douane liggen bvb. Altijd leuk dat het plots vanuit de VS van A wordt verstuurd, dan heb je plots dat probleem

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
      Kan bij de douane liggen bvb. Altijd leuk dat het plots vanuit de VS van A wordt verstuurd, dan heb je plots dat probleem
      Ja, daar dacht ik ook al aan.
      Maar ik heb geen idee hoelang dat dat daar kan liggen.

t'is maar moet ik nu klacht indienen bij ebay of...
      Ik vind het wel raar dat de tracking informatie altijd hetzelfde blijft zeggen.

mja, zal nog maar effe geduld hebben zeker...

Comment

Hoe is het opgestuurd ? De laatste levering uit CA van een aankoop op Ebay heeft toch een 5tal weken geduurd ! Gelukkig geen douanekosten want het ging om een electronisch apparaat van 1960 !

Het hangt allemaal af hoe het verzonden is !

Tracking was ook het zelfde en dit bleef zo na 2 weken dat ik het pakket al gekregen had.Zal wel op de goedkoopste manier zijn en dat moet je wat geduld hebben !

Comment

Dedouanering is dikwijls het probleem : de zending kan daar wel eens een tijdje opgehouden worden, en zeker nu in de verlofperiode. Mijn laatste levering uit de US of A was toch ook vijf weken
          fotosite

Comment

Douane is altijd een probleem. Boek vanuit Nieuw-Zeeland heeft daar 2 weken gelegen. Heb dan nog eens 2 euro taks moeten betalen (was niet nodig want minder dan 30euro) EN 9euro om het aangetekend op te sturen van de douane naar mij. Dat ondanks dat port reeds betaald was.

Zelf pakjes van binnen de EU kunnen daar weken liggen. Zelf al zijn er dan geen taksen te betalen dan moeten die daar toch passeren.

Comment

Mijn laatste pakje uit de USA, via ebay gekocht, en ook nog 's langs de douane gepasseerd, was er na 'n dag of 8/9... (normale verzending)

'k was wel verschoten dat 't zo snel aankwam, 'k had op enkele weken gerekend...
              Grtz, Tigra-Boy
              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Ja, dit pakje is met U.S. Postal Service opgestuurd. Zal inderdaad wel de goedkoopste manier zijn, want voor € 16 gaan ze natuurlijk niet lopen.

Maar als ik hierzo lees is het wel regelmatig 5 weken, dus dan heb ik weer wat hoop
                Zal wel aankomen dan.

Comment

De laatste keer heb ik een PDA laten afkomen uit de VS. Dat doe ik dus nooit meer hé! Het pakketje was vrij vlug in België. Had een trackingnummer gekregen. Hier in België is het pakketje 2 weken blijven liggen bij de douane. Misschien heeft iemand anders andere ervaringen maar echt snel werken ze hier niet. Dus ik ga niets meer laten afkomen uit de VS van elektronica. Met boeken daarentegen heb ik nog nooit last gehad.

Comment

Working...
                  X