Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe is het weer vandaag bij jullie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe is het weer vandaag bij jullie?

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
    zo te zien viel de zomer dit jaar in het binnenland op een week-end ...
    Haha en wat voorspelden die Amerikaanse wetenschappers weer?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

pffft, bijna middernacht, en nog altijd ruim 23°C in Berchem...

Da gaat puffen worden vannacht (26° binnen...)
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Hasselt, 03:48 uur en 3 glazen wijn.... 21°C.
        Geen noemenswaardige bewolking volgens "Dutch Radar".
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Hier is het adempause na de donder en bliksem! Rond halfacht leek hier ten noorden van Antwerpen even de wereld te vergaan, regen bij bakken, grote hagelstenen en een gigantische stormwind die van alle kanten leek te komen (restant van een windhoos?). De tuin was een kleine ravage en de vissen zwommen bijna in het midden van de gazon.
          De zon schijnt intussen weer en de hoogstnoodzakelijke reddingsacties in de tuin zijn al uitgevoerd, de plantjes hebben vooreerst geen water meer nodig ... elk nadeel, heb zijn voordeel!

P.S. Wij zijn blijkbaar bij de gelukkigen, af te meten aan het voordurende sirene-geloei van de brandweer ... ik ben nog niet op mijn atelier geweest (6 km van hier) hopelijk valt het daar ook wel mee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
            Hier is het adempause na de donder en bliksem! Rond halfacht leek hier ten noorden van Antwerpen even de wereld te vergaan, regen bij bakken, grote hagelstenen en een gigantische stormwind die van alle kanten leek te komen (restant van een windhoos?). De tuin was een kleine ravage en de vissen zwommen bijna in het midden van de gazon.
            De zon schijnt intussen weer en de hoogstnoodzakelijke reddingsacties in de tuin zijn al uitgevoerd, de plantjes hebben vooreerst geen water meer nodig ... elk nadeel, heb zijn voordeel!

P.S. Wij zijn blijkbaar bij de gelukkigen, af te meten aan het voordurende sirene-geloei van de brandweer ... ik ben nog niet op mijn atelier geweest (6 km van hier) hopelijk valt het daar ook wel mee!
            Intussen het nieuws gezien op één.....
            Het westen of de linkerhelft van ons land heeft er van langs gehad.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Intussen het nieuws gezien op één.....
              Het westen of de linkerhelft van ons land heeft er van langs gehad.
              Onze dorpstraat met een dubbele rij zeer grote lindenbomen, geeft maar een trieste aanblik. Vele bomen hebben arm-dikke takken verloren, enkele bomen heeft de brandweer moeten omzagen.
              Het is wellicht een zeer smalle strook geweest want ik ben intussen op mijn atelier, slechts 6 km verder ... nauwelijks een blaadje van de bomen.

Comment

Onze dorpstraat met een dubbele rij zeer grote lindenbomen, geeft maar een trieste aanblik. Vele bomen hebben arm-dikke takken verloren, enkele bomen heeft de brandweer moeten omzagen.
                Het is wellicht een zeer smalle strook geweest want ik ben intussen op mijn atelier, slechts 6 km verder ... nauwelijks een blaadje van de bomen.
                Oei...
                Ik zag ook een 200-jarige lindeboom die doormidden was afgebroken.
                Er was sprake van een winhoos, niet te verwarren met "windows"
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

toevallig van stabroek of omstreken?
                  aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xliesx Bekijk bericht
                    toevallig van stabroek of omstreken?
                    Inderdaad van Stabroek

Comment

Regen, regen, regen
                      Canon 350D
                      Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

joepie ... vanavond moet ik de planten weer geen water geven ... ze verzuipen !!!
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Net terug van Brussel, wa was da zeg... regen, regen en nog eens regen. Ruitenwissers op snelste stand.
                          En dan durven er sommigen mijn tegen 150 km per uur voorbijsteken op de ring...
                          Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                          Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                            Net terug van Brussel, wa was da zeg... regen, regen en nog eens regen. Ruitenwissers op snelste stand.
                            Och das geen probleem met mijne nieuwe Ferrari
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                              Of vrachtwagens die het verbod op inhalen bij regenweer niet snappen...

Of 4x4 bestuurders die zich veilig wanen in hun hoge bak en onverantwoord dicht achter hun voorliggers gaan rijden in zo'n weer...
                              Canon 350D
                              Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Hasselt, 18°C, beetje bewolking.
                                Binnen is het benauwd en ik mag van jdm de airco niet aanzetten
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X