Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben dus op zoek naar een programma (liefst free) dat een aantal fimpjes aan elkaar kan plakken.
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Bij mijn compactje (Casio) zat Ulead Movie Wizard, daarmee kan je filmpjes aan elkaar zetten. De mogelijkheden zijn wel beperkt, omdat het programma gratis bij die camera geleverd is. Een volledige versie zal wel meer mogelijkheden hebben.
Mijn pc heeft er wel moeite mee, maar die is dan ook al 5 jaar oud.
Als het snel moet gaan, dan heb je een snelle pc nodig met veel werkgeheugen.
mijn dochtertje van zes is sinds een paar weken volop
bezig met de video-optie op haar ixuske ;) dus maakt ze
filmkes van alles wat ze maar kan. 180" is echter de maximale
lengte van een track, dus zou ik ze graag aan elkaar vasthangen
en de fases van het aan- en afzetten kunnen er van tussen halen.
iemand een goeie
Ik heb al ondervonden dat in de videowereld één prog voor alles een utopie is
Comment