Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De uitvinding van je leven!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De uitvinding van je leven!

Volwaardige computer-doos. Zo'n klein strak floppy gleufje vink maar nix bij cybersex
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Euh Stefaan, moet dat niet een weekje vooruitgaan zijn ipv teruggaan ? Ik vrees dat ge nooit iets wint met dat spul van U.
      Een week terug is al uitgekomen, of wordt er dan toch gesjoemeld met die bollekes
      Neenee, als 't vandaag trekking is en ik weet de juiste cijfers, dan ga ik twee dagen terug in de tijd, koop een formuliertje, vul die cijfers in en laat valideren, kom terug naar vandaag en ga incasseren hé.
      Tijdreizen is voorbehouden aan mensen met een onfeilbaar gevoel voor logica

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
        Neenee, als 't vandaag trekking is en ik weet de juiste cijfers, dan ga ik twee dagen terug in de tijd, koop een formuliertje, vul die cijfers in en laat valideren, kom terug naar vandaag en ga incasseren hé.
        Tijdreizen is voorbehouden aan mensen met een onfeilbaar gevoel voor logica
        Maar je kan ook 'n paar dagen vooruit de tijd in gaan naar de trekking, dan terug naar vandaag komen om dan 'n lotje te kopen.
        Logica is logica: tijdreizen werkt in 2 richtingen.
        Last edited by Pruedence; 14 juli 2007, 21:44.
        ~Lieve groetjes, Saskia~
        Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
        Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
          Neenee, als 't vandaag trekking is en ik weet de juiste cijfers, dan ga ik twee dagen terug in de tijd, koop een formuliertje, vul die cijfers in en laat valideren, kom terug naar vandaag en ga incasseren hé. Tijdreizen is voorbehouden aan mensen met een onfeilbaar gevoel voor logica
          Oorspronkelijk geplaatst door Pruedence Bekijk bericht
          Maar je kan ook 'n paar dagen vooruit de tijd in gaan naar de trekking, dan terug naar vandaag kopen om dan 'n lotje te kopen. Logica is logica: tijdreizen werkt in 2 richtingen.
          Dit wordt mij écht té ingewikkeld!

Dit gaat mijn petje te boven!
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Dit wordt mij écht té ingewikkeld!

Dit gaat mijn petje te boven!
            Bwaah, hangt der gewoon vanaf welke dag je vertrekpunt is hé:
            Vertrek je vanop de trekkingsdag, dan ge je beter 'n paar dagen terug in de tijd om 'n lotje te kopen...zodat je daarmee terug (of beter verder) kan reizen naar de trekkingsdag om dan te kunnen winnen hé.
            Vertrek je bv. vanop 'n donderdag, dan reis je beter 'n paar dagen verder naar de trekkingsdag zodat je de juiste nummers kent om dan terug te gaan naar je vertrekdag (donderdag dus) waarop je dan je lotje koopt.
            ~Lieve groetjes, Saskia~
            Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
            Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Vertrek je vanop de trekkingsdag, dan ge je beter 'n paar dagen terug in de tijd om 'n lotje te kopen...zodat je daarmee terug (of beter verder) kan reizen naar de trekkingsdag om dan te kunnen winnen hé.
              Vertrek je bv. vanop 'n donderdag, dan reis je beter 'n paar dagen verder naar de trekkingsdag zodat je de juiste nummers kent om dan terug te gaan naar je vertrekdag (donderdag dus) waarop je dan je lotje koopt.
              Hartelijk dank voor dit verhelderend traktaat!
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dat is allemaal theorie !! Bah
                Voorbeeld:
                Het is Donderdag en je wil je Lotto formulier invullen.
                Dus neem je de teletijdmachine en gaat vooruit in de tijd naar de trekkingsdag.... om de juiste cijfertjes te kennen.
                Een vaststelling : Je merkt dat je die juiste cijfertjes al ingevuld hebt.
                Dan vlieg je teletijds naar de maandag om met je bankdirecteur een hartig woordje te klappen over die extra %%% intresten die hij aan zijn beste klant geeft. Of je dreigt hem naar een andere bank te stappen.
                Is het dan nog wel nodig om terug naar die Donderdag te gaan?

Groetjes

Skitch
                " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Ik droom al jaren dat ik een voor mijn Canon camera EF lens kon maken van 10mm t/m 1200 mm met over het hele gebied een F waarde van 1.2.
                  Die zou niet langer zijn dan 10 cm, niet duurder dan 250 euro.
                  Uiteraard wit van kleur met zó'n mooi rood randje.

Gr Motordigitaal
                  www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Een geneesmiddel tegen één van verschrikkelijke ziektes die zoveel mensen plagen, AIDS, kanker, muco, alzheimer ...
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motordigitaal Bekijk bericht
                      Ik droom al jaren dat ik een voor mijn Canon camera EF lens kon maken van 10mm t/m 1200 mm met over het hele gebied een F waarde van 1.2.
                      Bestaat al, de Cannon 0D
                      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motordigitaal Bekijk bericht
                        Die zou niet langer zijn dan 10 cm, niet duurder dan 250 euro.
                        Uiteraard wit van kleur met zó'n mooi rood randje.

Die voor Nikon is gewoontegetrouw ietsje robuuster
                        Weegt zo'n 500 g
                        Gaat van 10-1600 mm F1
                        Voor degelijke kwaliteit betaal je natuurlijk een prijs, maar dat hebben we ervoor over, zo'n 495 EUR (kwestie van realistisch te blijven he)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          Automatische "slechte-foto's-verwijderaar" op mijne PC ... heb het namelijk nogal moeilijk om foto's, hoe slecht ze ook zijn, naar prullebak te zenden.
                          oei, dan zullen er nogal wat zijn met een lege fotomap en een volle prullenmand

Comment

Working...
                          X