Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De uitvinding van je leven!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De uitvinding van je leven!

Ik zou willen een vermageringspil uitvinden dat echt werkt zodat je nog kan blijven eten en drinken zoveel je wil en kan.

Dan een pilletje en je gewicht van 75 kgr blijft behouden

'k Zou zeker veel geld verdienen.

PS : Weet er iemand hoe je een patent moet aanvragen. Kwestie van de eerste te zijn voor dat patent als ik het zou uitvinden ..... !!!
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Comment

Hadden de Romeinen brandstapels ?
      Ik dacht eerder aan het colosseum met gladiatoren en wilde dieren die naar men toch zegt honger hadden en/of kruisiging, maar een brandstapel. Ik vrees dat ik even terug in de geschiedenisboeken moet.
      Ik weet wel dat ten tijde van Ben Hur er al polshorloges bestonden (je kan dat namelijk duidelijk zien in de scene in de gallerijen van het colosseum waar een gladiator effekes, een fractie van een seconde (gelukkig dienen horloges om dat te meten) pronkt met een schitterend polshorloge, ik heb dan zodanig gelachen dat ik de filmzaal ben buiten gevlogen )
      Nu brandstapel ...

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
      Zie dan maar dat ge genoeg batterijen en CF-kaartjes op zak hebt
      En als ge uwen SB-600 bezigt, zie dan dat ge goed kunt lopen voordat ge op den brandstapel eindigt omwille van je toverkrachten

Zie het al staan op het forum:
      SD Rome 18 juni '02 voor Cristus
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

een teletransporter

dan rap es naar Monument Valley of zo flitsen voor de zonsondergang te fotograferen
        en nadien rap weer naar huis

Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          Hadden de Romeinen brandstapels ?
          Ik dacht eerder aan het colosseum met gladiatoren en wilde dieren die naar men toch zegt honger hadden en/of kruisiging, maar een brandstapel. Ik vrees dat ik even terug in de geschiedenisboeken moet.
          Ik weet wel dat ten tijde van Ben Hur er al polshorloges bestonden (je kan dat namelijk duidelijk zien in de scene in de gallerijen van het colosseum waar een gladiator effekes, een fractie van een seconde (gelukkig dienen horloges om dat te meten) pronkt met een schitterend polshorloge, ik heb dan zodanig gelachen dat ik de filmzaal ben buiten gevlogen )
          Nu brandstapel ...
          Tiens, ik denk hier aan Spartacus met Kirk Douglas....
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Tiens, ik denk hier aan Spartacus met Kirk Douglas....
            Kirk Douglas, dat is een artefact op zich.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
              Kirk Douglas, dat is een artefact op zich.
              In die film had hij toch ook een polshorloge....

Tja, de man heeft een beroerte gehad enige tijd terug.
              Heb hem nog gezien op de BBC tijdens een interview
              samen met nog een paar anderen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Een supersnelle fiets waarmee ik nu naar Rock Herck zou kunnen fietsen...
                No Surprise.

Comment

Pilleke dat alle ziektes oplost Zat mijn klein vorige week niet met een verkhoudheid, moet ik morgen mijn hondje niet binnen doen, om haar baarmoeder te laten verwijderen pffffffffffff
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Lottocijferaarrekenmachien dat altijd de winnende nummers van de Euromillions geeft.
                    Het is niet voor het geld.... maar voor de vrije tijd die je er kan mee kopen.

Uiteraard speel ik dan Sinterklaas (de echte dan wel...... ) voor alle BD leden.

Groetjes
                    Skitch
                    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Ik heb hier al replieken gelezen van mensen die uit dat tijdperk komen!

Wat men noemt, nagels met koppen slaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        Lottocijferaarrekenmachien dat altijd de winnende nummers van de Euromillions geeft.
                        Dat kunt ge met mijn tijdmachine ook hoor, gewoon weekje teruggaan en juiste kruisjes zetten

Comment

Euh Stefaan, moet dat niet een weekje vooruitgaan zijn ipv teruggaan ? Ik vrees dat ge nooit iets wint met dat spul van U.
                          Een week terug is al uitgekomen, of wordt er dan toch gesjoemeld met die bollekes
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

- Nen auto met volledige rubberen bumbers/stootstrippen die eruit zien als metaalglanslak...

- Een afwasmachien dat zichzelf leegmaakt

- Nen oneindig diepe put in mijnen hof (om mijn gras -en ander afval in te kappen)

Comment

Automatische "slechte-foto's-verwijderaar" op mijne PC ... heb het namelijk nogal moeilijk om foto's, hoe slecht ze ook zijn, naar prullebak te zenden.
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                                Automatische "slechte-foto's-verwijderaar" op mijne PC ... heb het namelijk nogal moeilijk om foto's, hoe slecht ze ook zijn, naar prullebak te zenden.
                                Hahaha....
                                Ik kan ook moeilijk iets missen.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X