Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De uitvinding van je leven!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De uitvinding van je leven!

krimpmachientje zodat je nooit meer parkeerplaats hoeft te zoeken, je steekt je auto gewoon in je achterzak...

wil je gaan joggen maar het regent, krimp jezelf en gebruik je huis als een waar hindernissenparcours van kilometers lang

wil je goeie foto's, maar wil je niet opvallen, krimp je gigantische fototoestel tot op zakformaat

etc...
    5DmkIII en wat glas

Comment

Ik zou een genmutatie willen uitvinden die het de mens onmogelijk maakt méér dan twee kinderen te produceren in zijn leven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht
        Ik zou een genmutatie willen uitvinden die het de mens onmogelijk maakt méér dan twee kinderen te produceren in zijn leven.
        Misschien naar China verhuizen?
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
          Misschien naar China verhuizen?
          Ja, daar zou ik het ook toedienen. Maar hier ook zenne. Overal in feite.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
            Maar waar ik ècht van droom is een tijdmachine... Ik zou zó graag eens in het echte Oude Rome rondlopen, of in het middeleeuwse Brugge, Gent,... met mijn fototoestelleke natuurlijk
            Zie dan maar dat ge genoeg batterijen en CF-kaartjes op zak hebt
            En als ge uwen SB-600 bezigt, zie dan dat ge goed kunt lopen voordat ge op den brandstapel eindigt omwille van je toverkrachten

Zie het al staan op het forum:
            SD Rome 18 juni '02 voor Cristus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
              Een machine die kan "sexen" en dan bedoel ik eentje die eendagskuikens kan scheiden van geslacht (M of F).
              Daar hebben jullie toch Japannertjes voor!

Een haargroeimiddel uitvinden dat écht werkt, dat lijkt mij wel wat.
              Niet dat ik daar zelf problemen mee heb, maar mijn broodje zou gebakken zijn!
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                Zie het al staan op het forum: SD Rome 18 juni '02 voor Cristus
                Ik heb hier al replieken gelezen van mensen die uit dat tijdperk komen!
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht

Een cabine waar je kan gaan instaan en die je op 1 minuut wast, scheert, je haar goed legt en je kleren aandoet...Dan kan ik 's morgens wat langer in mijn beddeke blijven liggen
                  Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Daar hebben jullie toch Japannertjes voor!

Een haargroeimiddel uitvinden dat écht werkt, dat lijkt mij wel wat.
                    Niet dat ik daar zelf problemen mee heb, maar mijn broodje zou gebakken zijn!
                    Gij zijt kapper???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                      krimpmachientje zodat je nooit meer parkeerplaats hoeft te zoeken, je steekt je auto gewoon in je achterzak...

wil je gaan joggen maar het regent, krimp jezelf en gebruik je huis als een waar hindernissenparcours van kilometers lang

wil je goeie foto's, maar wil je niet opvallen, krimp je gigantische fototoestel tot op zakformaat

etc...
                      Lees "De Sprietatoom" van Suske & Wiske. Contacteer Savantas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maesar Bekijk bericht
                        Gij zijt kapper???
                        ROTFL
                        Mvg Tim

Comment

Ik wil een machientje dat alle talen van de wereld in uw eigen taal kan vertalen.

edit :
                          En een machientje dat dna stalen kan nemen van alles wat ge tegenkomt en zegt welk planten/dier soort het is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
                            Ik wil een machientje dat alle talen van de wereld in uw eigen taal kan vertalen.
                            Bestaat al maar dan in "diervorm", noemt een Babelvis, 'n heel klein visje dat je in je oor moet steken. Het stemt zich af op jou hersengolven en alle spraak wat je "hoort" wordt door dat visje "opgegeten" en "uitgepoept" in jou taal zodat je 't kan verstaan.
                            (cfr. The Hitchhiker's guide to the galaxy, a trilogy in 5 parts)
                            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                            MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Ik was eerder aan de star trek universal translator aan het denken, maar een viske is ook goed.

Comment

Een tijdmachine, maar dan wel 1 die er voor zorgt dat er meer uren in een dag zitten, kan ik eindelijk alles doen wat ik wil.

Peppillen zijn geen optie, ik slaap te graag
                                mvg,
                                Dieter

Comment

Working...
                                X