Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
In mijn geval, ga ik voor Google@Home-bot, die weet waar ik alles achtergelaten heb!
Dat bestaat al! Het is op de markt onder de naam 'vrouw'. Sommige types hebben bovendien een ingebouwde functie die je verwittigt "dat je niet alles altijd zo mag laten rondslingeren". Na herhaaldelijke verwittigingen loopt ze wel een beetje warm aan, waardoor de processor op een aantal taken flest.
Momenteel zou ik niet weten wat het leven aangenamer zou maken. We hebben al een Swiffer.
Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Een ezelke dat geld sch*** is een goed begin... (of zoals die oplichter: een machine die van zwarte briefkes 200€-biljetten maakt).
Een glazen bol...
Maar waar ik ècht van droom is een tijdmachine... Ik zou zó graag eens in het echte Oude Rome rondlopen, of in het middeleeuwse Brugge, Gent,... met mijn fototoestelleke natuurlijk
Een ezelke dat geld sch*** is een goed begin... (of zoals die oplichter: een machine die van zwarte briefkes 200€-biljetten maakt).
Een glazen bol...
Maar waar ik ècht van droom is een tijdmachine... Ik zou zó graag eens in het echte Oude Rome rondlopen, of in het middeleeuwse Brugge, Gent,... met mijn fototoestelleke natuurlijk
Je zou direct geschiedenis schrijven. We zouden hier plots verhalen lezen over Vanslycken, de mannelijke heks die de bliksem kon bevelen en uit een doosje toverde
Een glazen bol...
of je zou met je tijdmachien wat verder vooruit kunnen gaan en dan zien hoe of wat er al beter is op BD
Even in mijn sector blijven:
* Een machine die nog voor eieren in een broedmachine gaan weet of ze bevrucht of niet bevrucht zijn.
* Een machine die kan "sexen" en dan bedoel ik eentje die eendagskuikens kan scheiden van geslacht (M of F).
Wie deze beiden kan uitvinden zal de rest van zijn leven nooit meer moeten denken aan nieuwe uitvindingen.
Ik zou een machine willen waarmee ik mijn bazin kon sturen...
Dan stuurde ik haar naar het noorden van het land en liet haar helemaal alleen zitten.......zonder iets...(gniffel)
En wat de machine ook nog zou moeten kunnen is mijn hele huis brandschoon houden, zo dat ik foto's kan gaan maken........
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Een glazen bol...
Miljaar, ik ook wat dat laatste betreft
Ben zo eens aan een "project" begonnen in Zichem...heb er nog een pak foto's van. Viel dat tegen...
Was daar ook alleen aan begonnen en misschien kan dit ook een oorzaak zijn
dat het tegenviel. Misschien een verkeerde aanpak.
Een geluidsdemper voor mens (en dier mag ook) mèt afstandsbediening, die netjes geleverd wordt bij elke geboorte en uiteraard met de nodige upgrades later in 't leven hé.
Maar tegelijk mogen ze ook zo'n toestelletjes uitvinden voor de reeds geborenen...der zijn der genoeg die dat zeker ook kunnen gebruiken.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment