Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD speler stuk wat nu?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DVD speler stuk wat nu?

Onze DVD speler krijgt zijn kuren.We gaan op zoek moeten gaan naar en vervanger.Iemand een tip?
    Enkele vereisten :

-Moet alle formaten afspelen ook divx+srt
    -Een USB ingang waar je bvb een HD kan op aansluiten met filmpjes
    -HDMI uitgang

Eventueel zilver of titanium kleur.
    En niet meer dan 200 euro

Of wachten we beter nog wat tot de opvolger van DVD er is?

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: DVD speler stuk wat nu?

koop zo'n goedkope, die speelt alles, ik met mijn Sony ben erg beperkt
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

hdmi niet op zo'n goedkope dingen, enkel op blueray en hd-dvd

mischien eens zien voor dvd/harddiskrecorder, die zijn der wel mee hdmi en divx player

b.
      Bijna niks meer....

Comment

ik denk dat topicstarter aan een tussenoplossing zoekt, vandaar iets goedkoop
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

idd een tussen oplossing.Ik denk aan eeh yamaha s-661 die heeft hdmi en usb. kost 155 euro.Maar als je dan naar een yamaha verdeler gaat zou die me een s-1700 willen aansmeren want die geeft veel beter beeld en geluid.

Voorlopig heb ik geen hdmi nodig maar misschien binnen enkele jaren met een nieuw tv toestel...

mir

Comment

ik met mijn Sony ben erg beperkt
            Akkoord, sony komt bij mij niet meer binnen. Dat onding hier wil dat je steeds 2x op een knopje duwt (afstandsbediening of front maakt niet uit) 1x is niet genoeg voor mijnheer. En mijn pc is sneller opgestart dan dat hij wakker wordt en speelt.

Comment

Ik heb hier al een tijdje een goede Sony, DVP-NS92P
              Heeft HDMI, speelt perfect divx, xvid af met .srt en .sub en als het moet er zit ook ondersteuning op voor SACD. Eerste series hadden last van kleine beeldverschuiving enkel zichtbaar via HDMI, heb hem daarvoor binnen gedaan en is gefixt met nieuwe printplaat (nieuwe revisie). Firmware kan je zelf upgraden. Ondertussen is er een DVP-NS76H uit die alles heeft buiten SACD.
              Opstarten gaat op 3 seconden, misschien 7 seconden tot de film speelt, vind ik zo traag niet.
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                i

Voorlopig heb ik geen hdmi nodig maar misschien binnen enkele jaren met een nieuw tv toestel...

mir

Tegen dan ben je al lang aan een nieuwe dvd toe Ik zou momenteel ook voor een goedkoop "prul" gaan, om de tijd te overbruggen dat je een tv hebt die hdmi aankan, en als de tv erstaat in functie van die een dvd speler kopen.
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik denk niet dat je veel voordeel uit HDMI gaat halen zolang je geen High Definition speler hebt...
                  ---
                  Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                  http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Bij mij is het verschil alleszins goed merkbaar tussen hdmi en RGB scart, ik kijk op een 42inch panasonic 720p plasma. Helaas nog geen component kunnen testen omdat ik geen component kabel heb maar daar zal het verschil kleiner zijn. Prijzen van een hdmi dvd speler zijn ook gedaald (de sony DVP-NS76H kost 150 euro) en de prijzen van hddvd of bluray spelers vind ik nog veel te hoog.
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Wim als ik in google DVP-NS92P intyp krijg ik enkel info op Russische sites over dat type

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Wim als ik in google DVP-NS92P intyp krijg ik enkel info op Russische sites over dat type

mir
                        Met een nick als "mir" verwondert mij dat niet
                        Canon 350D
                        Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                          Ik denk niet dat je veel voordeel uit HDMI gaat halen zolang je geen High Definition speler hebt...
                          inderdaad

koop u nen ps3. hebt dan alles in 1 bak
                          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                          http://www.racenews.be

Comment

Anders gewoon pc'ke met dvd speler in, kan je later uitbreiden met een hdmi grafische kaart (is nu nog wat duur, maar dat wordt goedkoper), kun je later ook nog een blueray dvd lezer / brander ??? insteken, en kun je meteen als media center gebruiken

Zodus goedkoop beginnen, gewoon pc met windows xp media center, en dvd speler. Kun je direct beginnen.

En later naar gelang je behoeften uitbereiden.
                            - geluidskaart met spdif uitgang om op je versterker aan te sluiten
                            - blue ray dvd speler / brander, om hd films af te spelen
                            - grafische kaart met hdmi uitgang, om op je plasma aan te sluiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                              Bij mij is het verschil alleszins goed merkbaar tussen hdmi en RGB scart, ik kijk op een 42inch panasonic 720p plasma. Helaas nog geen component kunnen testen omdat ik geen component kabel heb maar daar zal het verschil kleiner zijn. Prijzen van een hdmi dvd speler zijn ook gedaald (de sony DVP-NS76H kost 150 euro) en de prijzen van hddvd of bluray spelers vind ik nog veel te hoog.
                              Ik heb geen hdmi, maar bij mij is het verschil tussen scart en componet kabel duidelijk zichtbaar, zowel op mijn dvd speler, als op mijn wii. Maar of het verschil tussen hdmi en component nog groot gaat zijn, bij het afspelen van niet hd beeld, dat zou ik ook eens graag zien.

Comment

Working...
                              X