Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frietsnijders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Frietsnijders

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Vooral dat je dat keukenmesje zowizo ook nodig hebt als je een frietsnijder gebruikt. Je moet de aardappelen schillen en meestal ook nog eens doorsnijden.

Die frietsnijder staat bij ons al jaren in de kast ... dit komt alleen van pas als je veel frieten moet snijden. Voor 2 personen is het zekers niet de moeite deze boven te halen.
    En ja ... diepvriesfrietjes van goede kwaliteit kunnen ook lekker zijn en is veel minder werk.
    Ik heb ze ook vaak met de handgeneden: maar het is gezonder wanneer ze groot en gelijkmatig geneden zijn, dan nemen ze minder vet of olie op en worden ook mooier af gebakken.
    In sommige friettenten in België weten ze hoe het moet, als ik in Antwerpen ben ga speciaal voor de lekkerste friet van dit land nog even naar de Groenmarkt, smullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Ik heb ze ook vaak met de handgeneden: maar het is gezonder wanneer ze groot en gelijkmatig geneden zijn, dan nemen ze minder vet of olie op en worden ook mooier af gebakken.
      In sommige friettenten in België weten ze hoe het moet, als ik in Antwerpen ben ga speciaal voor de lekkerste friet van dit land nog even naar de Groenmarkt, smullen.
      Nen Hollander dat zegt dat ze in Antwerpen de beste frieten hebben

Frituur de Statie in Leerbeek, das wat anders ze man
      flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
        Nen Hollander dat zegt dat ze in Antwerpen de beste frieten hebben

Frituur de Statie in Leerbeek, das wat anders ze man
        Eindhoven is niet Holland, maar Brabant, heeft dus recht van spreken, ook Antwerpen is Brabant
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Eet jij frieten om gezondheidsredenen
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Working...
          X