Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opstart-cd / recovery-cd/DVD voor Vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: opstart-cd / recovery-cd/DVD voor Vista

Iedereen misschien eens even diep ademhalen . . . en dan weer on-topic verder gaan anders zie ik me genoodzaakt posts te verwijderen en eventueel dit topic te sluiten en dat komt niemand echt ten goede . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Volgens deze tabel zou die backup utility toch in vista home premium moeten inzitten ?[/url]
      Kijk wat in mijn post #8 vermeld staat :
      Windows CompletePC Back-up is niet opgenomen in Windows Vista Home Basic of Windows Vista Home Premium.
      Dit komt uit de help van Windows Vista Ultimate.
      Zie ook :

Mvg,
      Last edited by VerSeg; 2 juli 2007, 00:13.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Dat is volgens mij eerder de backup van bestanden, Volume Shadow Copy is ( denk ik toch ) eerder een image van een volledige harde schijf met alle opstartbestanden en dergelijke en dat is dus niet aanwezig in home of premium versies.
        Bedoel je schaduwkopie? Want op de website dat aangehaald wordt door jdm gebruikt men andere termen dan bij Microsoft voor bepaalde funkties. Met "volume shadow copy" bedoelt u vermoedelijk wel wat wij allen aanzien als een volledige BU van een schijf ... een image.

Schaduwkopieën worden automatisch opgeslagen als onderdeel van een herstelpunt in Systeemeigenschappen. Als Systeembeveiliging is ingeschakeld, worden er automatisch schaduwkopieën gemaakt van bestanden die zijn gewijzigd sinds het laatste herstelpunt is gemaakt.
        Zie ook : http://www.microsoft.com/windows/pro...hadowcopy.mspx

In Vista Ultimate, Business en Enterprise heb je deze funktie nog :

Niet alles hiervan is in de Home-versies beschikbaar zoals je zegt (en zoals in de help staat en op de website van Microsoft).
        Hier heb je effectief de Windows Complete PC Back-up waarmee je een volledige BU (image) kunt maken.
        Zie ook :

Mvg,
        Last edited by VerSeg; 2 juli 2007, 00:21.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X