Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania, goedkoop,maar..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixmania, goedkoop,maar..

    Bestellen...op vooraad....2 a 3 dagen levertermijn...VERGEET HET!!!! Als je
    iets nodig hebt tegen een bepaalde datum, en die is perfect kompatibel met
    de gegevens die Pixmania op zijn website mededeelt, onthoudt dan dat je
    bedrogen uitkomt. Klacht indienen via hun website is OK als je graag bij de
    duivel te biecht gaat...enkel zoveel mogelijk mensen over deze misleidende
    praktijken informeren kan helpen om daar aankopen en teleurstellingen te
    vermijden..Iedereen zegge het voort.

  • #2
    Re: Pixmania, goedkoop,maar..

    Heb er een jaar geleden ook besteld en dit werd in de kerstperiode perfect op tijd afgeleverd in het Kiala punt dat ik uitkoos.

    Comment


    • #3
      Re: Pixmania, goedkoop,maar..

      Ik heb daar ook een camera besteld en alles netjes afgeleverd op tijd, zelfs nog iets vroeger.

      Comment


      • #4
        Re: Pixmania, goedkoop,maar..

        ik heb er verleden jaar een hele hoop dingen besteld en dit werd pas een dikke maand later geleverd!!

        Iets ter plekke gaan afhalen kost zelfs meer dan levering, maar dan heb je 't wel meteen. Denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Pixmania, goedkoop,maar..

          Verplaatst naar geschikter forum . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Pixmania, goedkoop,maar..

            Kamera besteld die in voorraad was en binnen de week geleverd, no problems
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: Pixmania, goedkoop,maar..

              Al meerdere keren besteld en nog nooit probleem gehad met de levertijd.
              Als je het gaat afhalen is dat een 24 service en dat is redelijk duur ja, doe ik dus ook niet.

              Greetz,
              Peeke
              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

              Comment


              • #8
                Re: Pixmania, goedkoop,maar..

                Anderhalf jaar geleden 'n dvd-recorder gekocht,
                goedkoopste verzendingsmethode genomen,
                en binnen de 48u thuis geleverd...

                Als 't goed gaat, ben je vaak (niet altijd!) heel goedkoop gesteld,
                maar afgaande op reactie's van kopers op vele website's,
                is het toch 'n firma met 'n zeer wisselvallige reputatie qua verzendsnelheid en klantenservice...
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                Comment


                • #9
                  Re: Pixmania, goedkoop,maar..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                  Anderhalf jaar geleden 'n dvd-recorder gekocht,
                  goedkoopste verzendingsmethode genomen,
                  en binnen de 48u thuis geleverd...

                  Als 't goed gaat, ben je vaak (niet altijd!) heel goedkoop gesteld,
                  maar afgaande op reactie's van kopers op vele website's,
                  is het toch 'n firma met 'n zeer wisselvallige reputatie qua verzendsnelheid en klantenservice...
                  Inderdaad. Zelf tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pixmania, goedkoop,maar..

                    Hier mijn (tot nu toe eenmalige) ervaring fwiw:

                    Videocamera bestelt en geleverd : blijkt de lader voorzien te zijn van een engelse stekker die hier nergens past!!!

                    Bij navraag krijg ik de keuze van ofwel 10€ korting danwel de hele handel terug te sturen en om te ruilen tegen een "europese" versie.

                    Kijk als men mij nu op voorhand de keuze had gelaten zou ik nog zeggen doch de klant voor voldongen feiten zetten gaat er bij mij niet in . Het zijn zulke toestanden die internethandel bij vele mensen een kwalijke naam bezorgen.

                    TS starter heeft gelijk : enkel door het posten van ervaringen (zowel positief als negatief) kan de argeloze eerste koper een onderscheid maken tussen het kaf en het koren .

                    Silent M.

                    Comment

                    Working...
                    X