Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ondertussen eentje gevonden, een Acer Aspire 9810
Zijn er nog andere op de markt met zo'n beeldscherm?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Acer TravelMate + Aspire notebooks
Op onderdelen en arbeidstijd (accu uitgezonderd) 1 jaar send-in garantie inclusief International Travellers Warranty (ITW)
De meeste winkels nemen (onwettig) die fabrieksgarantie gewoon over.
Nu, als je beroepshalve aankoopt heb je toch maar wettelijk recht op één jaar garantie...
Aha, als HP liefhebber heb ik daar zeker interesse voor . . . is er al informatie uitgelekt?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dat wordt hem dus, als die hard HP notebookgebruiker is dit wel het neusje van de zalm ( gelukkig heb ik mijn D2XS juist verkocht . . . )
Richtprijzen nog niet bekend neem ik aan? of heb ik daar over gelezen?
Dat wordt hem dus, als die hard HP notebookgebruiker is dit wel het neusje van de zalm ( gelukkig heb ik mijn D2XS juist verkocht . . . )
Richtprijzen nog niet bekend neem ik aan? of heb ik daar over gelezen?
Waarom wil je absoluut een 20' laptop?
Die dingen zijn zo groot en zwaar dat je dat toch niet kan meenemen.
Natuurlijk voor thuisgebruik is het niet slecht, en dan neemt het inderdaad veel minder plaats in dan een Desktop.
Je geeft zonet zelf het antwoord op je vraag . . . Deze moet inderdaad mijn desktop vervangen . . .
in exell in Shopping Center Sint niklaas staat er eentje in serieuze korting voor 1299 euro (de acer 9810)
reserveren via telefoon kan en is aan te raden want het is er momenteel braderij en dus veel veel volk
in exell in Shopping Center Sint niklaas staat er eentje in korting voor 1299 euro (de acer 9810)
reserveren via telefoon kan en is aan te raden want het is er momenteel braderij en dus veel veel volk
Welke versie is het? Die met 1 giga ramgeheugen of 2? De versie met één HD van 120 of 2 x 120?
Als het de 2de versie is, dan is de prijs eigenlijk onweerstaanbaar.
EDIT : ondertussen even gebeld, er is maar één harde schijf van 120 gig, ik blijf toch maar even bij HP
Ik wacht op een nieuwe uitvoering van de Dell XPS M2010. Dat wordt dan eentje met twee schijven, blueray, en Santa Rosa. Niks bekend over wanneer natuurlijk, maar ik heb geduld
Comment