Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frieten bakken...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Frieten bakken...

    Oorspronkelijk geplaatst door Flotootje Bekijk bericht
    Volgens mij een lekker bels woord??? Ben nog bezig aan 't inburgeren Gr,
    kennen de Walen dan ook "dikkedakken" ?
    je bedoelt wellicht Vloms woord
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #32
      Re: Frieten bakken...

      Jullie ook met de Vlamingen en Walen Zie je wel dat ik nog moet inburgeren. Heb nog 2 jaar om te oefenen Weet inmiddels wel, dat ook de Walen dikkedakken kennen . Gronings woord voor lekker eten.

      >Griffin; dan zou bv iedere italiaan kanker in zijn lijf hebben? Je schoonpa kunnen ze ook alles wijsmaken hè
      >preetje; neem aan de suiker na het bakken? Zal het eens gaan proberen.
      M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

      Comment


      • #33
        Re: Frieten bakken...

        lekker in rundsvet, is niet politiek correct want niet goed voor de gezondheid, maar ja, de belangrijkste doodsoorzaak is leven, niet waar

        en inderdaad in je onverzadigde vetzuren maak je de mooie enkele bruggetjes kapot door ze te verhitten (enfin je maakt er dus verzadigde dubbele bruggetjes van) dus vergeet het concept van 'gezonde' frieten: eet ze uit goesting en niet om gezond te blijven

        En, vergeet niet, later kom je toch wel bij mijn collega's terecht, ofwel bij de cardioloog als je vette frieten gegeten hebt, ofwel bij de psychiater omdat je neurotisch nooit vette frieten hebt willen eten
        erik, Nikon materiaal

        'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

        Comment

        Working...
        X