Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

    Het staat buiten kijf, Nikon-toestellen en -lenzen zijn duidelijk allemaal van een VEEL hoger niveau dan dat "speelgoed" van Canon...dat kan, mag en zal NIEMAND ontkennen...

    Maar als je ziet wat voor een mooie foto's dat Canon-gebruikers uit zo'n pruts-toestellen en -lenzen kunnen toveren, dan moet je wel toegeven dat Canon-fotografen stukken meer talent moeten hebben dan Nikon-gebruikers

    Sorry, maar met al die Canon-Nikon topics die de laatste dagen gestart werden, kon ik het even niet laten

    PS. : Voor Nikonians, je mag gerust "Canon" vervangen door "Nikon" en omgekeerd
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon



    Beter nog gooi al je top nikon en cannon lenzen in de glasbak en ga naar sigma of tamron volgens chip

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

      je cannon lenzen mogen weg , maar Canon hou je beter
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #4
        Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

        Ach joh, iedereen weet toch dat de camera's van BenQ de absolute top zijn?

        Comment


        • #5
          Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

          Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
          Ach joh, iedereen weet toch dat de camera's van BenQ de absolute top zijn?
          Geef mij maar Toyota
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

            Ik zou graag hebben dat je Nikon en Canon van plaats verwisseld in je titel
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #7
              Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

              Sleutelhangercamera
              Zoals deze
              Dan ben je meteen af over welke camera ligt goed in de hand, nou geen 1 slr namelijk.
              die liggen voor meer dan de helft buiten de hand.
              een sleutelhangercam past er wel in

              leercurve van nul, maar 2 knoppen, geen gezeur over welk geheugen of formaat(alhoewel die van de link sd slikt), geen lenzen wissel

              Greetz rich
              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

              Comment


              • #8
                Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                Helemaal mee eens. Warrom geven we eigenlijk zoveel geld uit aan camera's en lenzen. Zonder gaat veel beter
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                  Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                  Sleutelhangercamera
                  Zoals deze
                  Dan ben je meteen af over welke camera ligt goed in de hand, nou geen 1 slr namelijk.
                  die liggen voor meer dan de helft buiten de hand.
                  een sleutelhangercam past er wel in

                  leercurve van nul, maar 2 knoppen, geen gezeur over welk geheugen of formaat(alhoewel die van de link sd slikt), geen lenzen wissel

                  Greetz rich
                  Ben al lang aan 't uitkijken naar zo'n klein cameraatje.
                  Maar welke kopen he?
                  Die hebben allemaal last van ruis en dat is mijn probleem hierbij
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                    De Nikon camera is wel beter in het bedienen (simpel) maar het zijn toch 2 top merken. Alleen heeft Canon een betere service voor de professionele fotografen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                      Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                      De Nikon camera is wel beter in het bedienen (simpel) maar het zijn toch 2 top merken. Alleen heeft Canon een betere service voor de professionele fotografen.
                      Allé toch ene die hier in de val trapt met open ogen...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                        Nee hoor, ik zeg gewoon wat ik denk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                          Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                          maar 2 knoppen
                          Waaaat, 2 knoppen? Welke moet ik nou hebben om de foto te maken? Veeeel te ingewikkeld, dat fotograferen... zo leer ik het nooit!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Die hebben allemaal last van ruis en dat is mijn probleem hierbij
                            dat heeft ook zijn charmes he

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon zonder enig twijfel stukken beter dan Canon

                              die van de blokker waren goe 20euro

                              foto's en filmpkes alles intern geheugen en webcam functie ook verschillende formaten en zo prachtig

                              zelfs als er te weinig licht was geen probleem , dan neemt hij gewoon geen foto's dus nooit onderbelicht. Heb er hier 2 gebruik ze regelmatig naast mijn 350D
                              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X