Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Utorrent

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Utorrent

Ik heb utorrent staan en het staat als allereerste in de lijst van software want het begint niet echt met u maar met een tekentje van microfarad. Dat is een u met nog een streepje links van de letter. Ik heb geen idee hoe ik dit teken uit mijn toetsenbord moet toveren.

Ach net gevonden. Het is dus alt-230 met dit als resultaat µ
    Last edited by Steco; 28 juni 2007, 11:29.
    Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      En wie zijt gij om daarover te oordelen?
      ...en gij?
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
        ...en gij?
        ja haha draait de feiten ne keer om zie.
        pixelpusher

Comment

@Nickon

Er is geen oordeel over, Utorrent is geen illegaal programma punt.
          Alleen sommige dingen wat je ermee kan doen mogen niet.

Jij hebt ook een mes in je keukenla liggen, mag dit? ja.
          Mag je er dan ook buiten iemand mee in zn rug steken? nee

Oftewel het mes mag, maar sommige dingen die je er mee kan doen mogen niet.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor je.

Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Of hoe een topic over het verwijderen van een programma dan uiteindelijk toch weer uitmond in een "maatschappelijke discussie".
            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
            MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
              Of hoe een topic over het verwijderen van een programma dan uiteindelijk toch weer uitmond in een "maatschappelijke discussie".
              Ik vind van niet. 't Wordt pas een maatschappelijke discussie als iedereen begint over waarom wel of waarom niet illegale dingen doen.

Het enige dat we op dit moment proberen aan te kaarten is dat Nickon niet het recht heeft om zomaar de TS te beschuldigen, als die gewoon een vraag heeft.

Als ik in forum vraag hoe ik mijn keukenmes moet slijpen, moet er ook niemand afkomen van "jaja, 't zal zijn om uw vriendin neer te steken zeker". Dat is niet fatsoenlijk.

Dave
              pixelpusher

Comment

Terug on topic aub.
                Het begint inderdaad op een maatschappelijke discussie af te stevenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jedec Bekijk bericht
                  utorrent installeert zich niet echt, maar draait direct van de executable die je downloadt. Als je deze verwijdert is het programma dus verwijderd. De snelkoppelingen zal je waarschijnlijk handmatig moeten verwijderen.

Klopt, maar kijk eens in programma's/opstarten. Ofwel staat hier de EXE-file of een link naar de EXE-file. Utorrent start automatisch en alleen rechtsonder in de taakbalk en komt niet fullscreen.

Grt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tvtommy Bekijk bericht
                    Klopt, maar kijk eens in programma's/opstarten. Ofwel staat hier de EXE-file of een link naar de EXE-file. Utorrent start automatisch en alleen rechtsonder in de taakbalk en komt niet fullscreen.

Grt
                    dit is niet waar ik gebruik utorrent al heel lang utorrent zal al tijdens het opstarten aangesproken worden als je dat zelf hebt aan gegeven.

utorrent installeert zich niet echt, maar draait direct van de executable die je downloadt.
                    dus als je die verwijdert zal hij ook niet opstarten

tegen het ongewenst veel uploaden is wel wat te doen ga in utorrent op je download link staan en doe rechtermuisknop dan eigenschappen en daar bij het uploaden het gewenste getal invoeren.
                    Flickr

Comment

Inderdaad, je kan je upload zelfs limiteren volgens schema, bvb. vollen bak 's nachts maar overdag minderen om nog te kunnen surfen e.d.

Dave
                      pixelpusher

Comment

merciekes allemaal...kheb geprobeerd te "verwijderen", maar nu heb ik nog een vraagje. (voor de telenet gebruikers dan) Hoeveel zit jullie dagelijks verbruik eruit? Sinds ik geprobeerd heb het weg te gooien zit het tussen de 100 en de 400mb's. Is dit goed of te veel of zou er toch nog iets achter gebleven zijn op m'n pc?

Idd, jammer dat er hier weer zo'n discussie door gekomen is (m'n excuses hiervoor, was niet de bedoeling) maar diegene die me hebben proberen helpen enz super bedankt!!!!!
                        Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Een "standaard" gebruikspatroon bestaat niet. Hoeveel je gebruikt hangt af van waarvoor je het Internet gebruikt. Heb je't enkel over mailtjes lezen en het nieuws online volgen, dan kom je'r met 200MB/maand wel, denk ik. Maar het loopt al snel op als je iets actiever het Internet gebruikt.

Als je bvb demos of updates van spelletjes download, of al eens op YouTube loopt rond te neuzen, of je foto's post op je website, of uren rondhangt op BD, je verbruik zal aanzienlijk stijgen. Dan hoef je nog niks "fout" te doen hoor.

Ik ben er eens op gaan letten toen ik mijn Vodafone Mobile Internet aanschaftte. Het debiet lag op 1GB/maand, met serieuze meerkost bij overschrijding, en ik merkte dat met een dagje mail checken en De Standaard lezen onder de pauze toch aan een 20 a 30MB per dag zat.

Dave
                          pixelpusher

Comment

Working...
                          X