Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

map 'my documents' overzetten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • map 'my documents' overzetten

    soms wil ik de map my documents gewoon copieren naar een externe harddisk.
    maar als ik met rechtermuisknop klik vind ik daar nooit zo de optie 'sent to'.
    en met copy, paste lijkt het ook niet te lukken.
    ik moet altijd elke map daarin een voor een overzetten. is dit normaal of hoe doen jullie dat vlug ?
    estamos llegando
    http://users.telenet.be/studiocamosci

  • #2
    Re: map 'my documents' overzetten

    Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
    soms wil ik de map my documents gewoon copieren naar een externe harddisk.
    maar als ik met rechtermuisknop klik vind ik daar nooit zo de optie 'sent to'.
    en met copy, paste lijkt het ook niet te lukken.
    ik moet altijd elke map daarin een voor een overzetten. is dit normaal of hoe doen jullie dat vlug ?
    Alles in je map selecteren (ctrl + a) , dan copy (ctrl + c) en dan ergens een nieuwe map maken en daarin plakken (ctrl + v).
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

    Comment


    • #3
      Re: map 'my documents' overzetten

      Als ik het goed begrijp wil je regelmatig een backup nemen van je documenten. Bekijk eens of er bij je externe schijf geen sync/backup programma zit. Hiermee kan je instellen welke mappen hij moet synchronizeren tussen je pc en de externe schijf. Op die manier spaar je jezelf heel wat moeite uit

      Mocht er geen programma bij je schijf zitten, dan kan je steeds de gratis tool Allway Sync gebruiken

      Comment


      • #4
        Re: map 'my documents' overzetten

        bedankt voor de info !!!
        estamos llegando
        http://users.telenet.be/studiocamosci

        Comment


        • #5
          Re: map 'my documents' overzetten

          De map 'My Documents' waar jij op klikt, is eigenlijk een link naar een map.
          Als je rechtsklikt op 'My Documents' en je kiest voor 'properties', dan vind je een tabblad 'target'. Daar staat ingesteld naar waar die link verwijst.
          Als je nu klikt op 'Find Target...', dan opent de verkenner direct naar de locatie van die map (standaard staat die onder C:\Documents and Settings\loginnaam)
          Als je daar nu rechtsklikt op 'My Documents', dan vind je wel copy en send to.

          Peter

          PS: zo kan je trouwens ook de link veranderen naar een andere partitie bijvoorbeeld, wat toch wel verstandig is als je bij een systeemcrash niet je documenten kwijt wil zijn.

          Comment


          • #6
            Re: map 'my documents' overzetten

            Helaas, heeft dit niets met "foto-sofware te maken.
            Lees even het sticky om te weten wat in "sofware" kan en mag gepost worden

            mvgr
            mod Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment

            Working...
            X