Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe gsm (6085-6131)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuwe gsm (6085-6131)

    Ik werkte tot voor kort bij een operator en heb 8 jaar het geluk gehad elk jaar een nieuwe gsm te krijgen. Bovendien werkte ik in mijn job constant met verschillende mobiles, en ik kan je vertellen dat Sony-Ericsson momenteel kwalitatief de allerbeste is. Zowel qua zendvermogen als configureerbaarheid. Samsung maakt opmars, maar is qua compatibiliteit met verschillende netwerken nog niet in orde. Nokia is OK, maar nogal beperkt in zijn capaciteiten. Motorola is stevig en doet zijn werk maar vind ik niet handig. Da's persoonlijk natuurlijk en niet objectief.
    Dus mijn advies is momenteel SE.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #17
      Re: nieuwe gsm (6085-6131)

      De Nokia 6085 ken ik niet, maar op het werk hebben we sinds juli vorig jaar een vijftal 6131 toestellen aangekocht.
      Tot nu toe zijn hier al twee toestellen van defect geweest( ééntje waarvan het buitenste display-venster defect was, bij de andere kon degene met wie je belde u niet meer horen)
      Nog een groot nadeel is dat de binnenzijde nogal vlug geschonden is (bij alle 5).
      Blijkbaar is er in dichtgeklapte toestand speling tussen het boven- en onderstuk, waardoor er op de binnenkant vlug krassen ontstaan.
      Een aantal pluspunten (voor mij) zijn:
      - het knopje aan de zijkant dat toelaat om de GSM met één hand te openen.
      - goede Fm-radio en Mp3-speler.
      - goede kwaliteit van de "handsfree" luidspreker.
      Dirk C.

      Comment


      • #18
        Re: nieuwe gsm (6085-6131)

        ik heb mij een paar maand geleden een nokia n73 music edition kunnen aanschaffen voor 300 euro en ik moet zeggen, ik ben nog nooit zo tevreden geweest van een gsm, en ik heb er al veel gehad en alle merken al eens afgegaan...

        SE is de beste prijs kwaliteit verhouding (kijk maar eens naar die steengoeie k750i) maar ik vind dat nokia de laatste tijd toch wel ver voorloopt op alle andere merken...
        als ik bvb kijk naar de sonyericsson p990i, één van de topmodellen van Sonyericsson. die heb ik een paar maand gehad en man toch wat was dat voor een gepruts. onvoorstelbaar traag (soms seconden wachten tot je in het menu geraakte) onhandig, slecht geluid, constant (bijna 1x perdag bij intensief gebruik)
        de topnokia's combineren gewoon alles, goed scherm, steengoeie camera, veel mogelijkheden, goede batterijduur... je moet dus geen compromissen maken terwijl je dat bij sonyericsson wel moet doen.
        samsung laat ik buiten beschouwing want dat ik gewoonweg een zevermerk...daar betaal je het uiterlijk van je gsm, en niet het kunnen want die samsungs zijn toch wel heel beperkt qua mogelijkheden (zelfs de allernieuwste modellen)


        en ik moet ook niets anders meer hebben dan een smartphone, daarbij blijf je het meeste mogelijkheden hebben qua programma's,gps toepassingen, internet...
        als je alles uit je gsm wil halen,maar hem er gewoon uitziend wil houden (geen onhandig touchscreen,geen openklapzever,geen gigantische bak...) koop dan een gsm zoals een N73

        voor alle duidelijkheid, ik heb het hier over de duurdere modellen en niet over de goeiekope modellekes.
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #19
          Re: nieuwe gsm (6085-6131)

          De beslissing is vandaag gevallen: het is een 6085 geworden. Ik heb al die functies van de verschillende modellen eens heel kritisch bekeken, en besloten dat ik bepaalde dingen toch niet nodig heb, of op een of andere manier al heb (foto, mp3, ...). Mijn eerste indruk: een heel degelijk toestel, dat zich vlot laat bedienen.

          Comment


          • #20
            Re: nieuwe gsm (6085-6131)

            Ik heb nog een zeer oude Nkia 3110 ( denk ik...)
            Waarom is die goed ?
            OMDAT HIJ MIJ TOELAAT TE TELEFONEREN !
            meer moet da nie zijn
            Fotokes maak ik met mij Nikon
            Muziek komt uit mijne radio

            ben ik nu ouderwets ?

            Comment


            • #21
              Re: nieuwe gsm (6085-6131)

              Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
              Ik heb nog een zeer oude Nkia 3110 ( denk ik...)
              Waarom is die goed ?
              OMDAT HIJ MIJ TOELAAT TE TELEFONEREN !
              meer moet da nie zijn
              Fotokes maak ik met mij Nikon
              Muziek komt uit mijne radio

              ben ik nu ouderwets ?
              Neen, maar om die nikon mee te pakken moet ik eraan denken, en die radio, als ik ga wandelen mag ik niet vergeten om mijn mp3 mee te nemen. Een gsm is iets wat je minder gemakkelijk vergeet (want dat mag ik achteraf van mijn vriedin horen ) . En als daar een deftige kamera inzit, die kwalitatief beter is dan de eerste generatie van digitaaltjes, en daar zit dan ook nog een radio in, dan is dat lekker meegenomen (op hoeveel momenten zeg je niet, had ik nu mijn camera maar bij
              To make your dreams come true, wake up

              Comment

              Working...
              X