Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe gsm (6085-6131)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe gsm (6085-6131)

    Na 3 jaar begint mijn nokia 3510i wat te haperen, dus is de zoektocht naar een nieuw model begonnen.

    Ik zag vandaag de nokia 6085 staan. Lijkt me wel nog een tof model met veel features voor een redelijk aanvaardbare prijs (130€). Ik zag ook de 6131 staan, die volgens de verkoper beter was. Hij was ook 70€ duurder.

    Is er iemand die ervaring heeft met deze toestellen? Kwestie van wat meer te weten dan de klassieke verkoopspraatjes.

    Bert

  • #2
    Re: nieuwe gsm (6085-6131)

    voor €70 mag die ook wel beter zijn zeker
    wat moet een gsm kunnen: je toelaten een telefoontje te plegen.
    als ze dat kan: goeie gsm, kan hij dat niet: slechte gsm ...

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe gsm (6085-6131)

      sms niet vergeten , btw wrm nokia?
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe gsm (6085-6131)

        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        als ze dat kan: goeie gsm, kan hij dat niet: slechte gsm ...

        mm
        Bwa, 'k ben altijd gelukkig als mijn gsm niet werkt (toch tijdens de werkuren) . Dus 'k zou dat niet direct een slechte gsm noemen....
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe gsm (6085-6131)

          Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
          sms niet vergeten , btw wrm nokia?
          Omdat je er bij deze gsm 's kan op rekenen, dat de batterij het na de garantie periode laat af weten, en dat dit dus weer een goed excuus is om een nieuwer model te kopen
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe gsm (6085-6131)

            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            Omdat je er bij deze gsm 's kan op rekenen, dat de batterij het na de garantie periode laat af weten, en dat dit dus weer een goed excuus is om een nieuwer model te kopen
            Ik heb al 2 nokia's gehad, en ik ben er heel tevreden over. Mijn ma en pa hebben ook nokia, en ook nog nooit klachten gehad. Als ik zeg dat ik er 3 jaar mee gedaan heb, dan bekijkt iedereen me raar en zeggen dan dat ze ondertussen al aan hun 4de samsung, ericsson, sagem, ... zitten. Geen idee of het aan mij of aan de merken ligt, maar ik koop geen gsm om hem na een jaar al te moeten vervangen. Ook qua ontvangst heb ik nooit klachten gehad. Zelfs in de meest verlaten gebieden (bv in zweden) steeds volle ontvangst, terwijl mijn ma met haar vorige samsung amper kon bellen.

            wat moet een gsm allemaal kunnen, tja... Telefoneren moet je er zeker mee kunnen, en sms is ook handig (hoewel ik dat weinig gebruik). De digitale agenda gebruik ik ook vrij veel. En voor die flutcamera doe ik zeker niet ze. Laat ze maar stoefen met hun 1.3 megapixelcamera met 8 keer digitale zoom

            Omdat ik toch ook graag eens een andere kijk beschouw: met wat werken jullie dan, en zijn jullie er tevreden over?

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe gsm (6085-6131)

              Ik ben heel tevreden over mijn Sony-Ericsson z610i

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                Omdat ik toch ook graag eens een andere kijk beschouw: met wat werken jullie dan, en zijn jullie er tevreden over?
                Ik zit er maar wat mee te lachen, 'k gebruik al sinds 97 een gsm, en 'k heb alleen nog maar nokia gebruikt, voornamelijk om de geluidskwaliteit.
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                  Ik zit er maar wat mee te lachen, 'k gebruik al sinds 97 een gsm, en 'k heb alleen nog maar nokia gebruikt, voornamelijk om de geluidskwaliteit.
                  Geluidskwaliteit? Lol.

                  Nokia staat al lang niet meer op nr1 als qualitatief gsm maker.
                  Er zijn veel betere gsm's op de markt. Ik heb liever SE's.
                  Enige wat nokia wel heeft is de manier waarop het tegen stoten kan.
                  Die krengen gaat niet stuk.
                  Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                    Heh, ik heb al meer dan 4 jaar m'n Motorola V80, nog nooit problemen mee gehad, m'n beste gsm ooit (en 't is al m'n 4de, en 4de merk ook).
                    Gewoon om eens iets anders te hebben kijk ik nu uit naar 'n K1 (ook Motorola....1ste keer dat ik een 2de gsm van 't zelfde merk koop, go figure ).
                    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                    MySite - All your base are belong to us - What you say

                    Comment


                    • #11
                      Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                      Ik heb al redelijk wat gsm-winkels afgelopen met de vraag welk merk er nu eigenlijk het langste meegaat. En nee niet allemaal verkopers maar ook goeie mensen met kennis. En daar komt Nokia altijd het slechtste uit de bus. Het is wel zo dat ze vroeger heel degelijke gsm's hebben gemaakt (3310 en 3410) tegenwoordig , mijn ma heeft er al 3 gehad in ongeveer een jaarnalf telkens kapot één keer ook binnen gedaan voor reparatie maar hij kwam ook kapot terug nx verandert. Waarom dan 3 keer die fout maken tja oude menskens zeker , ze snapt nu eens het menu en hoe ze ermee moet werken.

                      Zelf heb ik een Sony Ericsson , wa voor type staat er niet op en ben ik vergeten maar doet het beter dan mijn vorige gsm's al is dit nog niet ideaal.

                      Tja ze maken ze niet meer gelijk vroeger.
                      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                      Comment


                      • #12
                        Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                        Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                        Tja ze maken ze niet meer gelijk vroeger.
                        Bedoel je bakstenen met uitschuifbare antenne die met de beste wil van de wereld niet in je broekzak geraakten?

                        Ik heb jaren een Nokia gehad. De kwaliteit was vrij goed. Je kon ze laten vallen van de eerste verdieping recht naar beneden. Daarna de stukjes weer in elkaar puzzelen en je kon weer bellen of sms'en. Niet stuk te krijgen die dingen!

                        Nu heb ik een Samsung E250 en ik ben er erg tevreden mee. De ontvangst in beter dan mijn vorige Nokia's en hij is ook wel sterk.
                        Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                          ik heb nu mn derde gsm: 1ste was oude, grote nokia, ging goed mee, maar iets te groot, dan maar na enkele jaren een kleine sony-ericson, maar ik was daar echt nie content mee, vooral nie om berichtjes te typen: toetsen sloegen niet aan,... mn pa gebruikt hem nu, om te bellen nie zo'n probleem. nu opnieuw nokia (zo'n toeklapbaar, waar ge veel mensen mee ziet lopen), en dat is toch veeeeel overzichtelijker dan mijn se, goeie ontvangst, makkelijk berichtjes te typen,...
                          dus geef mij maar een nokia
                          Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
                          by elien_photography, on Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                            Ik ben inmiddels bezig met m'n 10e of 11e gsm (kreeg mn eerste eind 1996 als ik me niet vergis) en heb van alles gehad, een één of ander Frans ding (weet het merk niet meer) toen Philips, Sony, Nokia, Sony Ericson, weer Nokia etc etc.... Mijn partner heeft ook nog Motorola en Panasonic gehad...

                            Qua stevigheid gaat er niks boven de Sony CMD-X2000. Die was wel zo stevig, zo bouwen ze ze niet meer.... Qua gebruikgemak winnen de Nokia's het wat mij betreft altijd

                            Mijn partner heeft sindskort de Nokia E50. (en die ga ik bij verlenging van mn abbo in oktober ook aanschaffen) Een zeer fraaie, compacte zakelijk toestel, werkt perfect en draait ook TomTom Mobile (en heeft géén software problemen zoals sommige andere luxe Nokia's zoals de N70 van mn broer )
                            www.indetailfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: nieuwe gsm (6085-6131)

                              Ik heb recent een Samsung gekocht, vrij goed toestel, maar de menu's zitten veel minder logisch in mekaar dan bij Nokia of Sony-Ericsson.
                              En om te bellen: Simyo, lekker eenvoudig en goedkoop.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X