Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixagogo en service?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pixagogo en service?

Beste Mensen,

Graag had ik eens geinformeerd of er hier nog mensen zijn die problemen hebben met de fotowebsite pixagogo.
    Ik ben nu reeds 2 jaren klant, vorige maand diende ik mijn abonnementsgeld te betalen wat gebeurde per overschrijving op 23 mei.
    Sinds meer dan een maand nu kan ik wel inloggen maar geraak ik niet bij men fotos of mappen, ik krijg steeds de melding dat ik mijn abonnement moet upgraden.
    Ik heb hierover ondertussen 7 maal een email verstuurd naar de support dienst van pixagogo, nog geen enkele keer kreeg ik feedback of support!!!
    Het begint stillaan op mijn zenuwen te werken, ben nu al bijna een maand aan het betalen voor een service die niet werkt.
    Zijn er hier nog mensen met dezelfde ervaringen?

Ik hoor het graag.

groeten,

Allabama

Re: Pixagogo en service?

Ik heb dezelfde ervaring: sinds het bedrijf pixagogo werd overgenomen door telenet wordt er niet meer geïnvesteerd in de site en is de service gestadig bergaf gegaan:

- dikwijls fouten bij upload
    - geen antwoord meer gekregen op enkele mails
    - het laatste nieuwsbericht op de site dateert van april
    - onlangs werd ook het forum van pixagogo van het web gehaald

Enfin, ik ben mijn foto's alvast aan het overzetten naar een andere provider.

Groetjes
    K@rel
    Last edited by k@rel; 18 juli 2007, 19:32.
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk bericht
      ...sinds het bedrijf pixagogo werd overgenomen door telenet wordt er niet meer geïnvesteerd in de site en is de service gestadig bergaf gegaan:
      Het is denk ik duidelijk wat Telenet doet. Ze hebben Pixagogo overgekocht (samen met www.photoblog.be trouwens) welk een service was welk zich wereldwijd richte.
      Maar da's niet wat telenet nog wil, ze hebben de internationale klanten niet nodig. Ze hebben de technologie gebruikt om verder te ontwikkelen voor hun http://foto.telenet.be Zie bijvoorbeeld ook de integratie met Telenet digitale TV.

Dus, als die internationale klanten opstapen, 't ja. Denk dat ze niet liever willen, en de vlaamse, 't ja, als er hier en daar een opstapt die niet in hun eigen fotoverhaal stapt, dat zullen ze wel meegerekend hebben.

Mijn idee erover,
      peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
        .. en de vlaamse, 't ja, als er hier en daar een opstapt die niet in hun eigen fotoverhaal stapt, dat zullen ze wel meegerekend hebben.

Mijn idee erover,
        peter
        Precies Peter, en juist daar wringt volgens mij het schoentje. Als het in hun bedoeling lag om de bestaande klanten van pixagogo te laten overstappen naar foto.telenet.be, dan hebben ze dat volgens mij toch erg onhandig (of beter: niet) aangepakt.
        Alles bleef bij het oude, enkel de financiële rekeningnummers, de emailadressen en wat gegevens op de site werden gewijzigd. Voor het overige komt het mij over of ze de site een stille dood laten sterven.
        De enige zichtbare integratie met telenet is de link van de homepagina's van de klanten van pixagogo op foto.telenet.be.

Kijk maar eens naar foto.telenet.be/karel. Het werkt wel, maar de schreeuwerige reclame op de homepagina (van een betalende klant) nodigt mij alvast niet uit om in hun fotoverhaal te stappen

Groetjes
        k@rel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door allabama Bekijk bericht
          Beste Mensen,

Graag had ik eens geinformeerd of er hier nog mensen zijn die problemen hebben met de fotowebsite pixagogo.
          Ik ben nu reeds 2 jaren klant, vorige maand diende ik mijn abonnementsgeld te betalen wat gebeurde per overschrijving op 23 mei.
          Sinds meer dan een maand nu kan ik wel inloggen maar geraak ik niet bij men fotos of mappen, ik krijg steeds de melding dat ik mijn abonnement moet upgraden.
          Ik heb hierover ondertussen 7 maal een email verstuurd naar de support dienst van pixagogo, nog geen enkele keer kreeg ik feedback of support!!!
          Het begint stillaan op mijn zenuwen te werken, ben nu al bijna een maand aan het betalen voor een service die niet werkt.
          Zijn er hier nog mensen met dezelfde ervaringen?

Ik hoor het graag.

groeten,

Allabama
          Ik heb hetzelfde aan de hand, heb mijn abonnement ook verlengd maar kan niet aan mijn foto's. Eveneens heb ik via het contact formulier mails gedaan doch zonder gevolg.
          Omdat pixagogo overgenomen is door Zita = Telenet heb ik een brief gestuurd naar Telenet maar zij zeggen dat ze er geen zicht op hebben en dat ik contact moet opnemen via de site van Pixagogo, ik heb mijn geld wel op hun rekening gestort
          Ik heb er maar 1 woord voor - Afzetters -
          Greetings,
          Ace

Comment

Ik ben ook zo'n 2 jaar klant van pixagogo. Tot voor kort altijd zonder problemen. Goeie service als ik eens met vragen zat.

Ik heb een week of 3 mijn abonnement met een jaar verlengt, maar de betaling van 50,euro die ik deed kwam retour. Nog eens geprobeerd, weer retour.
            Met als reden in de omschrijving : in opdracht van begunstigde.

De postbankmedewerker die ik hiernaar vroeg vertelde mij dat deze omschrijving betekend dat de begunstigde het geld terug gestort heeft, en er dus niets verkeerd was aan mijn overschrijving..

"Via het contact forumulier krijg ik ook geen antwoord. Ik heb ook gemaild naar 'privacy@hypertrust.com'; 'info@hypertrust.com' (adressen die in in/via de helpfiles vond) beide mails kwamen onbezorgd retour...., gebeld maar er wordt niet opgenomen.

Ik vrees met grote vrezen voor mijn albums... \
            Overigens kan ik (nog?) wel bij mijn foto's.

Groet Mirjam www.pixagogo.nl/flatcoat

Comment

Intussen is pixagogo al (minstens) een hele dag niet meer bereikbaar

groetjes

K@rel

Comment

Ik heb zo'n 3 jaar mijn albums bij Pixagogo laten staan (betaald), het ging lang goed maar het laatste jaar heb ik ook veel van hier genooemde problemen gehad.
                Zelf heb ik nu webruimte gekocht en daar heb ik ook mijn website opstaan, lekker snel, geen reclame en ik ben mijn eigen baas ook nog.
                Ik betaal iets van 35 euro inclusief webdomein per jaar en dat voor 1 gigabyte ruimte. (goedkoper dan Pixagogo)
                Zelf vraag ik me nu af waarom ik dat niet eerder heb gedaan.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                  Ik heb zo'n 3 jaar mijn albums bij Pixagogo laten staan (betaald), het ging lang goed maar het laatste jaar heb ik ook veel van hier genooemde problemen gehad.
                  Zelf heb ik nu webruimte gekocht en daar heb ik ook mijn website opstaan, lekker snel, geen reclame en ik ben mijn eigen baas ook nog.
                  Ik betaal iets van 35 euro inclusief webdomein per jaar en dat voor 1 gigabyte ruimte. (goedkoper dan Pixagogo)
                  Zelf vraag ik me nu af waarom ik dat niet eerder heb gedaan.
                  Het ziet er netjes uit, maar ik zou bv ook graag de fotoexif info erbij willen hebben, en een mogenlijkheid om de foto even groter te laten zien.
                  Is dat mogelik met SimpleView?

Gr Mirjam

Comment

Hallo Mirjam,
                    daar kan ik je zo geen antwoord op geven, het is een engelstalig programma dat een "gebruiker" daarvan me heeft uitgelegd en voorgedaan.
                    mijn engels is niet veel soeps en misschien dat je wat verder komt als je eens op hun site kijkt. Het is allemaal wel vrij eenvoudig en ook vlug. Succes ermee.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Een mail gedaan naar dit adres support.foto(at)staff.telenet.be
                      En mijn account is weer actief.
                      Greetings,
                      Ace

Comment

Working...
                      X