Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

    Voor laptops moet je ook opletten bij het 'elders goedkoper gevonden, wij betalen het verschil terug' systeem.

    Mediamarkt is zo groot dat ze héél grote bestelllingen kunnen plaatsen bij HP/ASUS/... en in ruil wijzigen die fabrikanten het laatste deel van de typeaanduiding een klein beetje en dan kunnen ze altijd zeggen dat het 'een ander type is'.

    Dit geldt natuurlijk niet voor fotomateriaal maar wel voor tamelijk wat andere dingen (TV's, ... waar de typeaanduidingen een hele reeks nummers bevatten).


    Verder heb ik er mijn MP3 speler gekocht en heb ik reeds van hun garantie gebruik mogen maken en ik heb nog nooit zo vlot iets mogen inwisselen (lees: een nieuwe aankoop doen ter waarde van het aankoopbedrag van mijn vorige speler).

    Maar iets duurder dan 300€ zou ik er niet zo snel kopen...

    Comment


    • #32
      Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

      QUOTE=nete;1457983]Als ge al maar toe uw prijzen zou moeten aanpassen aan goedkopere concurrenten, dan moet ge eigenlijk niet van de daken staan schreeuwen dat ge de goedkoopste zijt.
      En de brave ziel die niet eerst op onderzoek uitgaat (de meerderheid, zonder twijfel), die is gezien.
      Ik voel me onbehaaglijk bij zo'n handelswijze....

      @ Amby: welke onweerstaanbare kracht trekt u onverbiddellijk naar MM ? Uit je uitleg maak ik op, dat, als ze hun prijs laten zakken tot de laagste elders, je direct naar MM koerst. Ik zou al direct de winkel kiezen waar direct de correcte prijs geldt, als beloning voor de inspanning die die winkel levert.[/QUOTE]

      Gelukkig bestaat deze onweerstaanbare kracht niet ! Mijn bedoeling was vooral om eens uit te testen hoever MM wil gaan. Hadden ze hun prijs laten zakken, dan zou ik daar wel gekocht hebben ; zij hebben nl in stock wat ik nodig heb. Dit is volgens mij dan ook het enige voordeel bij MM, dat ze bijna alles op stock hebben, terwijl de PC-boer dikwijls iets zal moeten bestellen.
      Vandaag kreeg ik trouwens info van de verkoper dat MM de prijs NIET laat zakken, omdat ze dan met verlies zouden moeten verkopen. Wat een lachertje !!!
      Morgen dus op naar de PC-boer om het nodige te bestellen !

      Amby.

      Comment


      • #33
        Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

        Oorspronkelijk geplaatst door Amby Bekijk bericht
        Morgen dus op naar de PC-boer om het nodige te bestellen !
        Amby.
        Amaai, en wie betaalt er uw tijd en kilometers.

        Comment

        Working...
        X