Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

    Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
    Als ge dat liedje nog kent...ben je niet meer van de jonsten
    Wadde, startrekking across the universe, on the starship Enterprise ....... Zo'n klassieker, wie kent dat nu niet, 'k betwijfel gewoon dat ze bij mediamarkt die singel nog verkopen




    voor degene die zich nog effekes willen jong voelen (http://www.videosift.com/story.php?id=5212 )
    Last edited by jdm; 17 juni 2007, 21:13.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #17
      Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

      'K vergelijk m'n hardware prijzen altijd ff bij Kamera-Express.nl ,
      en zéker bij winkel/online: fotokonijnenberg.nl (den Ham) of .be (Turnhout),
      Heeft me al heelwat euri's bespaard!
      'k ga voor de plaatjes, hardware en techniek zijn voor mij daaraan onderschikt.

      Comment


      • #18
        Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Wadde, startrekking across the universe, on the starship Enterprise ....... Zo'n klassieker, wie kent dat nu niet, 'k betwijfel gewoon dat ze bij mediamarkt die singel nog verkopen




        voor degene die zich nog effekes willen jong voelen (http://www.videosift.com/story.php?id=5212 )

        hier nog een variant op het thema

        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.



        jaja, flink off-topic, ik weet het
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #19
          Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

          Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
          Mediamarkt kijk dus altijd goed uit voor je daar iets koopt.
          Telt dat niet bij iedereen ?
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #20
            Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

            Voor mijn lens hebben ze hun prijs verlaagd van 145 naar 134 nt veel maar ze doen het toch (zonder papier of zo ), wel grappig in de volgende folder stond dezelfde lens ook aan 134 ipv 145.
            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

            Comment


            • #21
              Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

              Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
              Voor mijn lens hebben ze hun prijs verlaagd van 145 naar 134 nt veel maar ze doen het toch (zonder papier of zo ), wel grappig in de volgende folder stond dezelfde lens ook aan 134 ipv 145.
              Dus zoals in de Soeks, afbieden is de boodschap.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #22
                Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                Ze zijn zeker niet de goedkoopste en de prijs kan dan nog eens verschillen tussen de verschillende winkels. Dus het is niet omdat het in Gent zo is dat Brussel of Antwerpen dezelfde prijs hebben.

                Comment


                • #23
                  Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                  conclusie:
                  -steeds prijzen vergelijken
                  -in de jaren 80 is écht wel foute muziek gemaakt :]
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                    conclusie:
                    -steeds prijzen vergelijken
                    Jep.
                    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                    -in de jaren 80 is écht wel foute muziek gemaakt :]
                    Dubbel-jep...........WE WANT MORE! WE WANT MORE!
                    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                    MySite - All your base are belong to us - What you say

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                      Ik heb vanmiddag Mediamarkt eens uitgetest, maar zal tot morgen moeten wachten op het resultaat.
                      Ik wil nl de HP DV9396 kopen, die bij hun momenteel nog 1699 € kost, en heb de verkoper dan geconfronteerd met de website van http://www.tm-solutions.be/product_i...3b03816e95ff9a , waar deze slechts 1540 € kost.
                      Jammer genoeg was de grand patron al naar huis, en moet ik morgen even bellen om het resultaat te kennen. Ben benieuwd !

                      Groetjes,
                      Amby
                      Last edited by Amby; 25 juni 2007, 20:18. Reden: Url werkte niet meer

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                        Naar welke Media Markt ben je geweest?

                        Ik kan je zo de uitslag van het verhaal aan de hand doen: 'wij kunnen onze prijs daarop niet aanpassen want de winkel hoort in een straal van 30 km (denk ik?) te liggen en hoort geen internetwinkel te zijn.'

                        Gezien ik vermoed dat je naar Twee Torens geweest bent denk ik dat je twee maal niet aan de eisen zult voldoen, en dus ff naar Aalter zult moeten rijden...
                        http://www.digifotofreak.nl

                        Comment


                        • #27
                          Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                          Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
                          Naar welke Media Markt ben je geweest?

                          Ik kan je zo de uitslag van het verhaal aan de hand doen: 'wij kunnen onze prijs daarop niet aanpassen want de winkel hoort in een straal van 30 km (denk ik?) te liggen en hoort geen internetwinkel te zijn.'

                          Gezien ik vermoed dat je naar Twee Torens geweest bent denk ik dat je twee maal niet aan de eisen zult voldoen, en dus ff naar Aalter zult moeten rijden...
                          Dat klopt, ik ben in de Twee Torens in Hasselt geweest. Vandaag 2 x telefonisch contact gehad met de verkoper, maar zijn druk bezette baas was blijkbaar continue in vergadering, zodat ik nog steeds op een antwoord aan het wachten ben.
                          Gisteren maakte de verkoper inderdaad de opmerking van "wij passen onze prijzen aan aan onze conculegas binnen een straal van 30 km op voorwaarde dat het geen webshop betreft". Gelukkig was ik nog gewapend met een printje van dit aanbod in Hoeselt : http://www.power4pc.be/webshop.php
                          Hier kost de laptop 1555 €, dus nog steeds een stuk goedkoper dan Mediamarkt. Aan Mediamarkt om aan te tonen dat dit een internetwinkel is . Iemand ervaring met deze winkel ?
                          Lukt dit niet, dan zal mijn normale PC-boer me, mits wat pushen, uit mijn lijden verlossen voor 1620 €.

                          Groetjes,
                          Amby.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Amby Bekijk bericht
                            Dat klopt, ik ben in de Twee Torens in Hasselt geweest. Vandaag 2 x telefonisch contact gehad met de verkoper, maar zijn druk bezette baas was blijkbaar continue in vergadering, zodat ik nog steeds op een antwoord aan het wachten ben.
                            Gisteren maakte de verkoper inderdaad de opmerking van "wij passen onze prijzen aan aan onze conculegas binnen een straal van 30 km op voorwaarde dat het geen webshop betreft". Gelukkig was ik nog gewapend met een printje van dit aanbod in Hoeselt : http://www.power4pc.be/webshop.php
                            Hier kost de laptop 1555 €, dus nog steeds een stuk goedkoper dan Mediamarkt. Aan Mediamarkt om aan te tonen dat dit een internetwinkel is . Iemand ervaring met deze winkel ?
                            Lukt dit niet, dan zal mijn normale PC-boer me, mits wat pushen, uit mijn lijden verlossen voor 1620 €.

                            Groetjes,
                            Amby.
                            Als ge al maar toe uw prijzen zou moeten aanpassen aan goedkopere concurrenten, dan moet ge eigenlijk niet van de daken staan schreeuwen dat ge de goedkoopste zijt.
                            En de brave ziel die niet eerst op onderzoek uitgaat (de meerderheid, zonder twijfel), die is gezien.
                            Ik voel me onbehaaglijk bij zo'n handelswijze....

                            @ Amby: welke onweerstaanbare kracht trekt u onverbiddellijk naar MM ? Uit je uitleg maak ik op, dat, als ze hun prijs laten zakken tot de laagste elders, je direct naar MM koerst. Ik zou al direct de winkel kiezen waar direct de correcte prijs geldt, als beloning voor de inspanning die die winkel levert.
                            Last edited by nete; 26 juni 2007, 23:32.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #29
                              Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                              Onlangs was er op de Nederlandse TV een documentaire over de prijsstrategieën van media markt. Wat ik onthouden heb:
                              - "elders goedkoper, wij betalen het verschil terug": dat kan, maar een enquête leert dat slechts 1 à 2 op de 10 klanten terugkomt om het verschil in prijs terug te vragen. Dat wil dus zeggen dat ze 80% van hun materiaal "te duur" kunnen verkopen.
                              - de lokkertjes zijn meestal zeer laag geprijsd, maar de rest is minder goedkoop, en meestal probeert een verkoper je dan ook te overhalen om iets anders te kopen.
                              - je vindt geen prijzen op internet en telefonisch worden ze ook niet altijd meegedeeld, omdat de prijszetting afhankelijk is van vestiging tot vestiging!
                              - vergelijkende test leerde dat Mediamarkt zeker niet de goedkoopste is, maar het inderdaad gewoon het hardste schreeuwt.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Mediamarkt goedkoopst ? Vergeet het.

                                MM is zeker niet de goedkoopste,
                                heb er mijn 30D gekocht, ze hebben 1€ onder de prijs van een winkel waar het toch een grote 200€ goedkoper was verkocht.
                                Dus als je inderdaad eerst een beetje rondkijkt en dan met de prijs op mail ofzo afkomt dan passen ze zonder probleem hun prijzen aan, wel beetje geduld hebben.
                                "Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for."
                                Ars longa, vita brevis

                                Comment

                                Working...
                                X