Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DJ winkels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DJ winkels

Ik heb een vraagje Weten jullie in de buurt van aalst ergens goede dj winkels zijn die niet te duur zijn en toch een goede service bieden
    Het verste dat de winkel zich zou mogen bevinden is in een straal van 30 km rond aalst.

Mvg,

PJ

Re: DJ winkels

Er is er eentje aan de hoek van de Korte en de Lange Zoutstraat (waar alle schoenenwinkels zijn) en de Louis D'Haeseleerstraat (vroegere Hoogstraat om richting Houtmarkt te gaan). Klik hier voor het kaartje

Ben er nog niet binnengegaan (die tijd is voorbij voor mij ). Maar heb wel al gezien (en gehoord) dat er ze nog Vinyl platen hebben.

Hopelijk helpt dit.

Dany

Comment

FF op en af naar Gent naar de Music Man?
      flickr

Comment

Voor vinyl of apparatuur?

Apparatuur kan je schuins over de Midas vinden
        www.mattiaspletinckx.com
        Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

Comment

Is de Yellow cab gesloten?

Daar ging ik enkele jaren geleden mijn vinyl platen kopen en die hadden een goede service... Werd open gehouden door diene van the natural born DJ's. (TC of zo)

Dat is op de Dendermondse steenweg, tussen het Esplanadeplein en de Zeshoek.
          http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
          Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX

Comment

Working...
          X