Hallo allemaal gisteren werd onze nieuwe note book geleverd met de nieuwe versie van windows de Vista premium ,voor het ogenblik werken we nog op Windows me .Passen al die iets oudere fotoprogramma's zoals PSP 7en vooral het bij mijn camera geleverde Olympus master nu nog op Vista of kan ik ergens upgrades downloaden of zoiets? Straks komt de verkoper om een en ander te installeren maar wat je zelf doet kost niks hé .bij voorbaat dank ,groetjes G.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
update van software voor Vista
Collapse
X
-
-
Re: update van software voor Vista
'k draai zelf niet met oudere programma's..... das het voordeel van freeware / open source te gebruiken (open office, the gimp e.d ). Dus ik heb het probleem niet, maar ik weet dat je in vista programma's in een bepaalde compatibiliteit kunt laten draaien, je kunt dus op je programma klikken, rechter muisknop, eigenschappen en daar comatibility kiezen, daar zeggen dat het in bvb win 98 compatibiliteits modus moet draaienTo make your dreams come true, wake up
-
niet alles zal werken op Windows Vista...
zo moesten we voor school een overgangsproject tekenen in het programma solidworks, een vriend van mij heeft windows vista, maar kon de door school geleverde versie niet draaien op Vista, dus moet ie het maar in tweede zit doen met de laatste nieuwe versie (die hij nog altijd niet heeft trouwens)5DmkIII en wat glas
Comment
-
Je kan bij Microsoft gratis Virtual PC downloaden. Hierin kan je dan gelijk welke Windows Installeren en zo je oude programmas gebruiken.
Ik doe niet anders, want voor elke lesmodule heb ik een andere Virtuele omgeving (zelfs voor te testen).Groetjes Goofy
Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi
I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Comment
-
Even verplaatst naar een passender forum (Algemeen -> Chit-Chat)Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht... maar ik weet dat je in vista programma's in een bepaalde compatibiliteit kunt laten draaien, je kunt dus op je programma klikken, rechter muisknop, eigenschappen en daar comatibility kiezen, daar zeggen dat het in bvb win 98 compatibiliteits modus moet draaien
Als dat zo is hoef je die Virtual PC eigenlijk niet te gebruiken ... of wel ?
Ik vraag dit maar omdat ik met hetzelfde probleem zit (aankoop laptop met Vista maar weet niet welke Photoshop versies hierop draaien).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk berichtis bovenstaande dan eigenlijk hetzelfde dan de "Vitual PC" waar Goofy over spreekt ?
Ik vraag dit maar omdat ik met hetzelfde probleem zit (aankoop laptop met Vista maar weet niet welke Photoshop versies hierop draaien).
Xp staat op een andere schijf.
Met Vista Ultimate en CS2 heb ik (nog) geen problemen ondervonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMet Vista Ultimate en CS2 heb ik (nog) geen problemen ondervonden.
Maar daarom ligt het niet aan Vista hé ... kan ook aan een foutje in de videodriver liggen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtBehalve dat de Aero uitvalt als je ergens iets selecteert in het menu en dat je soms na een bewerking 2 keer moet klikken op een woord uit het menu voordat dit aktief wordt. Verder niks vastgesteld.
Maar daarom ligt het niet aan Vista hé ... kan ook aan een foutje in de videodriver liggen.
Die Aero heb ik na een weekje al afgezet....
Alles staat dus in klassieke weergave.
Videokaart= Nvidia GeForce 7950 GT. (512mb - pci-e)
XP heb ik ook in klassieke weergave.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk berichtis bovenstaande dan eigenlijk hetzelfde dan de "Vitual PC" waar Goofy over spreekt ?
Stappen- Selecteer het programma via de rechtermuisknop (via file explorer of via start -> programma's)
- Kes eigenschappen
- Vervolgens tabblad Compatibiliteit
- Activeer de optie Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren
- Kies het gewenst OS
Groetjes Goofy
Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi
I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)
Comment
-
Comment