Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iqua Snake II Black Bluetooth Carkit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iqua Snake II Black Bluetooth Carkit

Iemand ervaring met dit hier : http://www.pdashop.be/product/35663/...th-carkit.html
    Die bluetooth oortjes vind ik maar niks, vandaar mijn vraag . . .
    Last edited by Franciskine; 18 juni 2007, 08:50.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Iqua Snake II Black Bluetooth Carkit

Ziet er wel uit en prijs lijkt me mee te vallen.

Ze hebben wel een winkel in Antwerpen (aan de Waaslandtunnel ingang op rechteroever). Zou zeggen, informeer daar eens of je het product even mag testen?

Succes ermee en als je het koopt, schrijf dan effe een review voor ons

Comment

Na enige aarzeling toch maar besteld en ondertussen in gebruik. Eerlijk, het is tot nu toe het beste bluetooth systeem dat ik ooit heb gehad om draadloos in de wagen te bellen, klank is ongelofelijk zuiver, ook voor de persoon aan de andere kant van de lijn. 10 uur gesprekstijd en een hele week standby, opladen gebeurt via de sigarettenaansteker in de wagen. Verbinding verloopt vlekkeloos.
      Al bij al zeer tevreden over deze aankoop . . . een aanrader
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

is die microfoon niet vreeselijk ambetant om voortduren naast je oor te hebben, hoe is het met achteruit kijken bij manoevers?

ik dacht eerder aan een parrot .. ook relatief goedkoop, microfoon bij zonneklep, en speakers via de radio.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
          is die microfoon niet vreeselijk ambetant om voortduren naast je oor te hebben, hoe is het met achteruit kijken bij manoevers?

ik dacht eerder aan een parrot .. ook relatief goedkoop, microfoon bij zonneklep, en speakers via de radio.
          Van die microfoon heb je hoegenaamd geen last, je kan die trouwens ook gewoon naar boven draaien, ik heb geen enkel probleem met het zicht naar achter. Voordeel van dit systeem is dat je het van de ene in de andere wagen kan verplaatsen zonder dat je moet beginnen met van alles en nog wat los te koppelen. . .

Comment

U verwondingen zullen proper zijn bij een serieus accident

Gelukkig kun je dan handsfree de ziekenwagen bellen...
            flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
              U verwondingen zullen proper zijn bij een serieus accident

Gelukkig kun je dan handsfree de ziekenwagen bellen...
              Dat ding is heus niet van metaal hoor, integendeel, zelfs vrij buigzaam.

Comment

Working...
              X