Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
als je over talent spreekt.... dat is pas talent. Super gewoon die 2.
Schitterend de uitdrukkingen en gezichts expressies van het vrouwelijke jurylid. Je ziet ze kippevel krijgen (net als ik), en je ziet ze een krop in de keel krijgen en tranen in haar ogen (niet zoals ik)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Nessun Dorma van Turandot.
Op klassiek niveau één van mijn lievelingsstukken.
Altijd kippevel!
Tsjonge, man heeft talent.
Talent met bakken, zonder twijfel.
Alles klopt. Het lelijke eendje met een gouden stem dat een van de meest emotionele opera aria's zingt (Van Puccini uit Turandot als ik even de wijsneus mag spelen). Nessun Dorma heeft het allemaal en hij haalt het er ook bijna foutloos uit .
Ik zou hem zeker niet vergelijken met Pavarotti ( http://www.youtube.com/watch?v=VATmgtmR5o4 ). Die Paul zingt het op zijn eigen, schitterende manier. Pavarotti heeft zo'n uniek stemgeluid dat het niet te vergelijken valt. Die heeft zo'n uniek talent dat hij dit stuk zingt en eigenlijk nog niet aan het maximum van zijn kunnen zit. Dat hebben enkel de hele groten.
Wat niets afdoet van Paul's prestatie voor alle duidelijkheid.
Op aangeven van mijn dochter nog een filmpje over een bommetje talent. Deze 11-jarige zingt de pannen van het dak. (Jammer genoeg knijpt ze haar stem nogal en daar houden jonge stembandjes niet zo van. Hopelijk krijgt ze professionele begeleiding van een geschoolde zangleraar/lerares en niet van een geldhongerige manager).
Enjoy!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ik moest toch ook een traantje wegpinken en ook ik schaam me er niet voor Francis
Je ziet die man daar staan, gelijk een pudding, helemaal zonder fut en geluk, begint te zingen en blijft gewoon stijf staan, verroert geen vin maar WAT EEN GELUID ! ! !
Dit heeft me echt geraakt, Hopelijk komt die meneer er nog ver mee want hij verdient het.
Comment