Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beamer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beamer

Iemand ervaring met beamers?
    Ik zoek een lichtgewicht beamer, bedoeld voor ppt-presentaties, in ruimten waar nog omgevingslicht aanwezig is.
    Projectieafstand ongeveer 2 à 3 m.

De Mitsubishi PK-20 bezit wel enkele aantrekkelijke kenmerken:
    0,4 kg en met een ingebouwde SD-cardreader is een laptop zelfs overbodig.
    Maar wat zien we nog met 400 lux in een niet verduisterd lokaal?

Re: Beamer

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Iemand ervaring met beamers?
    Ik zoek een lichtgewicht beamer, bedoeld voor ppt-presentaties, in ruimten waar nog omgevingslicht aanwezig is.
    Projectieafstand ongeveer 2 à 3 m.

De Mitsubishi PK-20 bezit wel enkele aantrekkelijke kenmerken:
    0,4 kg en met een ingebouwde SD-cardreader is een laptop zelfs overbodig.
    Maar wat zien we nog met 400 lux in een niet verduisterd lokaal?
    Veel te weinig ...

kijk eens naar www.prodiason.be

die komen gratis aan huis voor een demo ! en ze weten waarover ze spreken !!!

Geert
    Nikon D80

Comment

op mijn werk hebben gebruiken we enkele jaren beamers van Acer. We hebben een zware in een presentatie ruimte en we hebben net een kleine gekocht voor op verplaatsing bij een klant.

We zijn hier zéér tevreden over. Acer lijkt me ook zéér scherp geprijst.
      Zorg wel dat je een beamer altijd op de juiste wijze uit zet, goed laten afkoelen, anders verkort je de levensduur van de lamp.

gr
      James

Comment

Lichtgewicht is zo relatief !

Op onze fotoclub gebruiken we een beamer van BenQ het type 8250.
        Deze beamer is geschikt voor diaprojecties, dus een zeker en vast voor presentaties, is niet echt groot en weegt minder dan 2 kilo.
        Native 1024 x 768 pixels digitale input;

Heel tevreden van, kostprijs toen 1950 euro, nu weet ik niet, het gaat zo snel tegenwoordig .

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Met een lichtgewicht bedoel ik toch een toestel dat makkelijk te verplaatsen is naar andere ruimtes, 2,5 kg of minder is toch wenselijk om zo'n 5x per dag te verplaatsen. Veel meer dan 1000 € valt buiten de budgetmogelijkheden.
          In de optima-reeks zitten ook enkele modellen die aan mijn noden voldoen.
          De aankoop is niet dringend, dus gebruikerservaringen blijven nog steeds welkom.

Comment

spijtig dat dit wat laat zal komen voor u

In het verleden altijd zeer tevreden geweest over epson projectors

Misschien toch eens naar hun huidige generatie kijken, vallen zeker in uw budget

To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
            X