Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yes c&c 3 gaat ook voor mac uitkomen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Yes c&c 3 gaat ook voor mac uitkomen

In San Francisco is vanavond Apples Worldwide Developers Conference geopend door ceo Steve Jobs. Hij kondigde in zijn toespraak onder andere een Windows-versie van de Safari-browser aan.

Awel, dat is nu eens goed nieuws, na c&c 2 demo en cod 2 demo hier eens op mijn mac gedraaid te hebben, en de vergelijking met mijn pc getrokken te hebben (waar ik deze games ook kon op draaien).... ben ik tevreden, dat jobs wat meer aandacht aan games gaat geven .
    Os X is er een ideaal platform voor, toch als je de vergelijking in cod 2 trekt op beide platformen in 1920*1200 't is een zaligheid op mac.

Ik zat al een week te kankeren, dat c&c3 niet voor mac bestond, en dat er blijkbaar geen plannen voor waren op de website van ea, om dit uit te brengen, en nu dit lezen doet me deugd, 'k kan niet wachten
    To make your dreams come true, wake up

Re: Yes c&c 3 gaat ook voor mac uitkomen

Het einde van de GDI campaign is in zicht voor mij.
    Niet makkelijk op "hard" om alle main en secondary objectives te halen. Maar 2 squads van ieder 4 Mammouths en een rig rulen bigtime
    Nikon D80 / Sony DSC-H5

Comment

Re: Yes c&c 3 gaat ook voor mac uitkomen

Chance dat ik het mij nog niet gekocht heb voor pc, 'k heb effekes den demo zitten spelen, 'k heb me moeten inhouden om naar de winkel te lopen. Maar met de klein die hier altijd goesting heeft, om haar op haar buik te draaien, en zich zelf nog niet kan terugdraaien , heb ik hier in mijn educatief verlof zowieso nog niet veel gedaan. Had ik dan nog c&c 3 ter beschikking gehad, had ik zeker niks gedaan..... Nu ga ik wachten op de os x verie, en me dan 1 week verlof nemen (om te beginnen )
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
      X