Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
lang geleden ooit mixmeister gebruikt.
bpm analyse + tijdelijk versnellen of vertragen van de nummer om de beats in elkaar te laten overgaan.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Ik gebruikte vroeger Carrot Innocation "Virtual TurnTables"
Dat vond ik echt supper:
* meerdere cue-points die hem 'onthoud'
* BPM die je kan instellen + op een of andere manier 'onthoud' hij die
* heel gemakkelijk te configureren qua hot-keys (keyboard werkt veel nauwkeuriger dan muis klik)
Persoonlijk heb ik nog geen gelijk(w)aardig alternatief gevonden.
Xcalibur
## D70 + AF-S Nikkor DX 18-70mm f/3.5-4.5 G ED + Nikkor 50mm f/1.8 + Sigma 70-200mm f/2.8 HSM + Sigma 28-70 f/2.8 + <op zoek naar een flitser> ##
Mijn buurjonge gebruikt traktor en hier kan je ook wel echt supermooie dingen mee doen, maar het is mij te ingewikkeld, ik zou op een feesje waarschijnlijk ergens op een verkeerde knop duwen en de boel ongewilt stil leggen.
Comment