Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nu is het mijn beurt... HELP!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nu is het mijn beurt... HELP!

Ik wil even beroep doen op jullie creativiteit hier om mijn schoonbroertje beet te nemen.
    Zojuist kreeg ik telefoon van hem en hij deed zich voor als de gemeente Neeroeteren. Ik zou onteigend worden van mijn bouwgrond die ik gekocht had en aangezien ik hierop nog niet gebouwd had, wou de gemeente me dit onteigenen om er bosgrond van te maken. Blablabla...

Na al het gevloek en gedonder wil ik hem dus terug beet nemen!

Iemand enig idee om dit op een goede manier te doen en wat zou ik kunnen doen?

Alle hulp welkom!

Alvast bedankt!

Re: Nu is het mijn beurt... HELP!

Stuur een aangetekend schrijven naar de gemeente om te melden dat je niet akkoord bent met de onteigening zoals u gemeld werd door mijnheer xyz ...

Hij zal u niet dikwijls meer zoiets lappen
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

de deur dicht trekken wanneer hij smorgens de brievenbus gaat leegmaken?
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Scan één of andere dikke rekening van de belastingen, water of zo in, en zet er jouw rekeningnummer op.

Tracteer hem nadien eens op een etentje met zijn eigen centen als het lukt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Candytje Bekijk bericht
          Ik wil even beroep doen op jullie creativiteit hier om mijn schoonbroertje beet te nemen.
          Zojuist kreeg ik telefoon van hem en hij deed zich voor als de gemeente Neeroeteren. Ik zou onteigend worden van mijn bouwgrond die ik gekocht had en aangezien ik hierop nog niet gebouwd had, wou de gemeente me dit onteigenen om er bosgrond van te maken. Blablabla...

Na al het gevloek en gedonder wil ik hem dus terug beet nemen!

Iemand enig idee om dit op een goede manier te doen en wat zou ik kunnen doen?

Alle hulp welkom!

Alvast bedankt!
          weet je wel zeker dat het je zwager was.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Scan één of andere dikke rekening van de belastingen, water of zo in, en zet er jouw rekeningnummer op.

Tracteer hem nadien eens op een etentje met zijn eigen centen als het lukt..
            Je mag ook mijn rekeningnr gebruiken hoor, dan kunnen we mijn SD gratis inrichten en hebben er veel meer mensen plezier van dan enkel jij en je schoonbroer die op restaurant gaan

"That is wise. Were I to invoke logic, however, logic clearly dictates that the needs of the many outweigh the needs of the few."
            Mr Spock - The Wrath of Khan (1982)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Maybe I'm 2 serious ... maar wat hierboven wordt aangehaald heet schriftvervalsing! En daar zijn stevige gevangenisstraffen voor voorzien.
              Toch maar even nadenken alvorens het te grote proporties aanneemt...
              When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Working...
              X