Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een ingekaderde bewerking, eventueel met wat photoschop nabewerking, van een of andere foto waar hij veel emotionele waarde aan hecht. Een mooie schets gemaakt door zijn kleinkinderen ( als die er zijn ) ?
Enfin, met 25 euro kunt ge eerlijk gezegd niet veel doen tegenwoordig
zo'n collage van foto's van alle kinderen en kleinkinderen om in zijne living te hangen
Leuk idee!
Zo leuk dat we dat al enkele keren gegeven hebben (kleinkinderen veranderen nogal snel of er komt er nu en dan wel weer eentje bij)...
We maken elk jaar met kerst/nieuwjaar een nieuwe (klein)kinder-foto.
Moelijke klant
Doe hem anders een cadeaubon cadeau van den Brico of iets dergelijks? Dan kan hij zelf iets gaan uitkiezen om in de tuin te werken ...
Mijn opa (enkele jaartjes ouder dan jouw vader) is gek op geurtjes. Hij krijgt steevast een aftershave of deo voor z'n verjaardag.
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
We hebben mijn grootvader ooit de krant van zijn geboortedag als cadeau gegeven. Bij 'PRESS-AND-BIRTHDAY' (Klik) kan je die verkrijgen. De krant komt samen met een echtheidscertifictaat en geschenkverpakking. Dat kostte toen rond de 20€.
Toen hij het kreeg heeft hij wel even ontroerd naar de krant zitten kijken voor hij er in durfde kijken. Echt een aanrader
Bovenstaande heeft me wel op een idee gebracht. Wel zeer bewerkelijk ...
Waarom niet een aantal belangrijke aspecten uit zijn leven combineren in een (namaak) tijdschrift?
Ik weet niet of je over foto's beschikt om dat te spijzen uiteraard. Maar je kan zo een overzicht maken van zijn jeugd (vanaf huwelijk bv) tot nu. En je moet daar de pijnlijke zaken niet in mijden. Een overlijden bv, dat kan zeer ontroerend zijn. Maar ook de geboortes (kinderen, kleinkinderen) , huwelijken van kinderen en mss al kleinkinderen. Met de jaren gaat het geheugen er op achteruit, dan kan dit een goede steun zijn hé.
Suc6 met de keuze!
Peeke
~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~
Comment