Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ergste van al blijkbaar kan je haar inhuren om foto's te komen maken van special events ......
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
fijn om te weten , kan ik ook beginnen huwlijken fotograferen en er voor zorgen dat de "schoonste dag " verklooit wordt. Maar ondertussen wel geld verdienen
fijn om te weten , kan ik ook beginnen huwlijken fotograferen en er voor zorgen dat de "schoonste dag " verklooit wordt. Maar ondertussen wel geld verdienen
Bwa 3 scheidingen per 4 huwelijken, hoeveel bekijken er dat achteraf nog als hun schoonste dag. Best gewoon aan nonkel harry overlaten die huwelijks foto's . En geld sparen voor de advocaten
tweede rij tweede foto... Ze kan ook niet wachten tot de modellen met de vinger uit hun neus zitten.
Ik vind dat er een verbod moet komen op schuine foto's.
O geweldig die had ik zelfs nog nie gezien
Niet iedereen kan evengoede foto's maken maar zo'n dingen online zetten ....
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Bwa 3 scheidingen per 4 huwelijken, hoeveel bekijken er dat achteraf nog als hun schoonste dag. Best gewoon aan nonkel harry overlaten die huwelijks foto's . En geld sparen voor de advocaten
Ooit gehoord van lomografie? Dat zijn pas mislukte foto's.
De tien gouden regels van de lomografie:
1. Neem je camera overal mee naartoe;
2. Gebruik 'm altijd, dag en nacht;
3. Lomografie is een deel van je leven;
4. Oefen met opnames uit de losse hand;
5. Ga zo dicht mogelijk bij het onderwerp staan;
6. Denk niet na;
7. Wees snel;
8. Je hoeft niet van tevoren te weten wat er op de foto staat;
9. Achteraf trouwens ook niet;
10. Maak je niet druk over deze regels.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lomografie