Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
"goedkoop" en "in het centrum" passen niet echt samen in een zin met "Parijs" als onderwerp
ik dacht dat "formule 1" 't goedkoopste is van de ketens in Frankrijk (je krijgt waarvoor je betaald ), en dan met openbaar vervoer naar centrum
ik dacht dat je dan 30 euro betaald voor een kamer voor max 3 personen, en ontbijt apart te betalen.
"Etappe" is zelfde princiepe, maar een douche op de kamer ipv gemeenschappelijk per 4 kamers, kamer net iets minder basic afgewerkt en 5 tot 10 euro duurder voor ne nacht.
Nog een klasse hoger is pas "Ibis", waar je wel per persoon betaald
Maar pas op bij het parkeren, één keer laten wegslepen, kostte toen 660 FF. Wel ideel voor foto's in de buurt, en met de Metro ben je zo overal natuurlijk.
Whether you’re looking for hotels, homes, or vacation rentals, you’ll always find the guaranteed best price. Browse our 2,563,380 accommodations in over 85,000 destinations.
Heel veel hotels te boeken zonder voorschot of vooruitbetaling, goede info incl. stadplan met locatie van het hotel en hotelbeoordelingen van andere hotelgasten.
voor 30euro pp per nacht heb ik in een jet air hotelletje geslapen op 200m van het noord station wat vrij handig is als je met tgv gaat
als je naar parijs gaat ga je niet om op hotel te zitten dus was dit ok voor mij
douche was beetje crappy maar er kwam warm water uit
ontbijt was ook lekkere croissantjes mmm
altona was de naam dacht ik
montmartre en noordstation moet ge wel oppasse voor u spulle...
Whether you’re looking for hotels, homes, or vacation rentals, you’ll always find the guaranteed best price. Browse our 2,563,380 accommodations in over 85,000 destinations.
Heel veel hotels te boeken zonder voorschot of vooruitbetaling, goede info incl. stadplan met locatie van het hotel en hotelbeoordelingen van andere hotelgasten.
Comment