Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vrijgezellenavond: ideeen gezocht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vrijgezellenavond: ideeen gezocht!

Hallo allemaal,

binnen een aantal weken is het de vrijgezellenavond van een van onze kameraden uit de sportclub.

Natuurlijk wil je van zo'n gelegenheid iets speciaals maken

Maar aangezien dit mijn eerste keer is dat ik deze honneurs op mij neem ben ik natuurlijk wel op zoek naar leuke ideeen.

Dus ik ik zou zo zeggen laat maar komen!!!

O ja we zijn met een tiental personen mocht dat belangrijk zijn, en onze grenzen liggen nu ja zeg maar behoorlijk ver

Bedankt voor de inbreng, er zal in alle geval iemand zeer gelukkig mee zijn,

Erik

Re: vrijgezellenavond: ideeen gezocht!

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk bericht

O ja we zijn met een tiental personen mocht dat belangrijk zijn, en onze grenzen liggen nu ja zeg maar behoorlijk ver

Bedankt voor de inbreng, er zal in alle geval iemand zeer gelukkig mee zijn,

Als hem echt zat genoeg is, slapend op de trein zetten met een enkel ticket, je hebt wel in iedere grote stad, een lijn die naar het buitenland voert.... Zonder een euro op zak wel te verstaan

Maar ofdat hem daar echt vrij gelukkig mee gaat zijn Hij gaat wel iets hebben om na 10 jaar nog over terug te vertellen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      Als hem echt zat genoeg is, slapend op de trein zetten met een enkel ticket, je hebt wel in iedere grote stad, een lijn die naar het buitenland voert.... Zonder een euro op zak wel te verstaan

Maar ofdat hem daar echt vrij gelukkig mee gaat zijn Hij gaat wel iets hebben om na 10 jaar nog over terug te vertellen
      En dat met risico dat hij 's anderendaags niet tijdig op het stadhuis aankomt.
      Zijn toekomstige denkt dat ze gedumpt werd (kan hem immers niet bereiken en laat haar staan aan het spreekwoordelijke altaar). Dat kind houdt er dan nog een psychologisch trauma aan over, etc...

Heel dienen trouw in't honderd...ik zou daar niet mee kunnen lachen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        En dat met risico dat hij 's anderendaags niet tijdig op het stadhuis aankomt.

Nooit, maar dan ook nooit uw vrijgezellen fuif houden, de dag voor uw trouw !!! Altijd minimum een week op voorhand, dat je nog wat tijd hebt om te bekomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Nooit, maar dan ook nooit uw vrijgezellen fuif houden, de dag voor uw trouw !!! Altijd minimum een week op voorhand, dat je nog wat tijd hebt om te bekomen
          Ow, in dat geval, zet em maar op de Moscow Express

Comment

http://view.break.com/306497

Ik zet mijn brein aan het werk op zoek naar betere ideeen, I'll get back to you!
            flickr

Comment

Kijk eens naar de film "Very bad things" : hier zie je vooral wat je niet moet doen
              Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                Zeer verwerpelijk filmpje. Ofwel totaal idioot, ofwel in scene gezet.
                Zeker geen goed voorbeeld om na te volgen.

Persoonlijk vind ik dat zoiets voor iedereen plezant moet blijven, zaken die de gezondheid schaden of die gevaarlijk zijn kunnen niet door de beugel.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                  Zeer verwerpelijk filmpje. Ofwel totaal idioot, ofwel in scene gezet.
                  Zeker geen goed voorbeeld om na te volgen.

Persoonlijk vind ik dat zoiets voor iedereen plezant moet blijven, zaken die de gezondheid schaden of die gevaarlijk zijn kunnen niet door de beugel.

Mr. Boring.

Verschil in opvoeding zeker

Ik ben het compleet met je oneens, maar dat maakt weinig uit.
                  In je eerste twee zinnen vergeet je "naar mijn mening" te vermelden, toch wel een belangrijk detail.
                  Last edited by guRuh; 5 juni 2007, 20:28.
                  flickr

Comment

Amsterdam !!!
                    Nikon D3300 Sigma 18-35 f1.8, tamron 90 f2.8, tokina 11-16 f2.8, tamron 70-300 f4-5.6, nikon 18-105

Comment

Simpel, zorg voor genoeg van dat geelbruisend water met zo'n schuimlaagje erop.

Comment

Nummerslot rond zijn nek, code op zijn gat schrijven en hij moet aan alle vrouwen vragen het slot open te maken. Fun gegarandeerd. Na elke vijfde vrouw of zo: ad fundum.
                        ______
                        www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk bericht
                          ..., en onze grenzen liggen nu ja zeg maar behoorlijk ver ..., er zal in alle geval iemand zeer gelukkig mee zijn,
                          Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat in eerste instantie niet de vrijgezel in kwestie zal zijn...
                          De suggesties hier reeds geopperd wijzen eerder in de richting van een studentendoop. Is dat de stijl tegenwoordig? (ik ben hier een beetje uit, vrees ik ).
                          Ik dacht dat je op een vrijgezellenavond nog eens een aantal dingen deed die niet zo direct met de huwelijkse staat te verenigen zijn (zonder de promiscuïteit na te streven, uiteraard )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
                            Ik dacht dat je op een vrijgezellenavond nog eens een aantal dingen deed die niet zo direct met de huwelijkse staat te verenigen zijn (zonder de promiscuïteit na te streven, uiteraard )

Zoals een striptiseuse vragen e.d. .... neen dat doen ze tegenwoordig met verjaardagen . Uw vrijgezellenavond is de bedoeling, dat ge u zo belachelijk mogelijk maakt

Comment

Working...
                            X