Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geluid plaatsen bij een Super8 op DVD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geluid plaatsen bij een Super8 op DVD

Ik weet eigenlijk niet of ik hier dus op het juiste adres ben. Maar ik kwam wel meer vragen tegen over Super8 filmpjes. Wij hebben na 38 jaar ons Huwelijk weer gezien. Het hele gebeuren stond op een Super 8 filmpje. Dit filmpje hebben we bij de Hema gebracht want die maakte daar reclame voor om het dus over te zetten op DVD. Dit ziet er ook mooi uit. Alleen de film had geen geluid en dus dachten om dat dan zelf te doen. Maar dit lukt ons in verschillende programma's niet. Een keer kregen we bij MUVEE wel geluid er bij maar toen werd het beeld niet meer mooi aan één stuk door. Het zijn net allemaal blokjes film waar we niets mee kunnen doen.
    Heeft iemand misschien een oplossing hoe we dus met welk programma evt. muziek bij het filmpje kunnen plaatsen??
    Last edited by Bep; 3 juni 2007, 20:11.
    Vriendelijke Groeten
    Bep

http://www.poesiealbumsite.com

Re: Geluid plaatsen bij een Super8 op DVD

Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel (Fotobewerking - Chit Chat).
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Comment

Ik denk dat het een beter idee was geweest om je 8mm filmpjes te laten omzetten naar DV formaat, waarmee je dan aan de slag kan alsof je video gaat bewerken.

Daar is genoeg software voor te krijgen, te kopen, of gebundeld bij je DVD writer te vinden.

DVD is nu eenmaal niet zo'n goed formaat om te nabewerken.

Dave
      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Ik denk dat het een beter idee was geweest om je 8mm filmpjes te laten omzetten naar DV formaat, waarmee je dan aan de slag kan alsof je video gaat bewerken.

Daar is genoeg software voor te krijgen, te kopen, of gebundeld bij je DVD writer te vinden.

DVD is nu eenmaal niet zo'n goed formaat om te nabewerken.

Dave
        Wel jammer want het overzetten is best prijzig. Maar ik wacht het nog even af of er misschien nog iemand met een idee komt er voor.
        Wel alvast bedankt voor het reageren.
        Bep
        Vriendelijke Groeten
        Bep

http://www.poesiealbumsite.com

Comment

Working...
        X