Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sinter-Klaas viel vroeg dit jaar!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sinter-Klaas viel vroeg dit jaar!

Mijn week is goed! Gisteren deed Office Centre voor zijn klanten een "actie-avond": -20% op alle fototoestellen uit hun assortiment.
    Ik ben gaan kijken ... en heb meegebracht:
    - FinePix S9600 (Belgische garantie!)
    - twee SanDisk's CF Ultra II 1 GB
    - één Duracell batterijlader CEF80NC (1uur lader) + 4 NiMH batterijen
    - pakketje van 4 extra NiMH batterijen

Dit alles voor 460,00 euro! (BTW in)
    Omdat het bedrag boven de 400 euro was, kreeg ik er nog een 8" digitaal-photoframe (Stein -> winkelwaarde 71,00 euro) gratis bovenop!

... en nu handleiding en knopjes gaan bestuderen

Re: Sinter-Klaas viel vroeg dit jaar!

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
    Mijn week is goed! Gisteren deed Office Centre voor zijn klanten een "actie-avond": -20% op alle fototoestellen uit hun assortiment.
    Ik ben gaan kijken ... en heb meegebracht:
    - FinePix S9600 (Belgische garantie!)
    - twee SanDisk's CF Ultra II 1 GB
    - één Duracell batterijlader CEF80NC (1uur lader) + 4 NiMH batterijen
    - pakketje van 4 extra NiMH batterijen

Dit alles voor 460,00 euro! (BTW in)
    Omdat het bedrag boven de 400 euro was, kreeg ik er nog een 8" digitaal-photoframe (Stein -> winkelwaarde 71,00 euro) gratis bovenop!

... en nu handleiding en knopjes gaan bestuderen
    wreed sympathiek om dit vandaag te melden!
    foto als spiegel of als venster?

Comment

't Is Sinterklaas....ehum...

Klaas of geen Klaas, je hebt goede zaken gedaan
      .
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
        wreed sympathiek om dit vandaag te melden!
        Moet dit een domper op mijn "klein geluk" betekenen?
        Dit was een gerichtte "kaarthouder-actie" van Office Centre (enkel tussen 16.00 en 20.00u) ... je kan mij moeilijk verwijten dat je daar geen klant bent, hé! Elk van ons krijgt wel eens een buitenkansje zeker?

... wees ook eens blij voor een ander

Comment

Hallo,

Inderdaad, dit was ook mijn eerste reaktie. Dit is vroeg, zeg. Ik Heb mijn S9600 zaterdag laatst leden gekocht in Turnhout (446€ voor een S9600 + 1 XD kaartje van 1 Gb + 1 UV filter). Een reden om deze te kopen was dat ie inderdaad nog met CF kaarten overweg kan en dat je oplaadbare A4 batterijen kan gebruiken (van die laatste heb ik enkele 10-tallen sets liggen(met 4€ per Aldi Set gaat dit vlug vooruit (en ik gebruik ze graag))).

Zondag heb ik de eerste foto's genomen op de 'AUTO' stand en ik was best tevreden met het resultaat ondanks het niet zo goede weer en dat er in het boekje staat dat het toestel niet gemakkelijk kan focussen op 'glimmende' wagens. Ik was ook best tevreden met de handligging. En een filmpje maken gaat ook vlot.

Ik ben nu echter al een paar dagen het toestel aan het uitproberen voor de soort foto's die ik het meest wil maken. Mijn tevredenheid is fel terug gelopen. Iedere keer dat ik iets ontdek op het toestel dan versta ik de manual wel wat beter. De 'shutterlag' als je daar van mag spreken is vervelend, ik heb al tientallen 'halve' foto's gemaakt. Het toestel is traag om een foto weg te schrijven (ok, minder pixels instellen helpt wat) maar ik heb al zeer veel van mijn onderwerpen zien passeren zonder dat ik ze in het vizier terug kreeg. Ik lig nog goed overhoop met de manuele focusering. Als je in de continue stand trekt dan mag je niets raken aan de zoomring of de foto's zijn niet meer scherp. Na verloop van tijd krijg ik ook weer dat gespannen gevoel in de vingers (misschien normaal na 1 uur fotograferen). In iedere geval heb ik voorlopig ook weer mijn oude Dimage 7 uit de kast gehaald om wat bij te springen. Maar waarschijnlijk zal alles wel goed komen.

Veel plezier ermee gewenst,

FilipFr

Comment

Zo'n uitzonderlijke prijzen zijn dat niet, ik kocht al een paar camera's bij Topvision en daar staat hij 363 euro. Een setje met 2GB kaartje, batterijlader en setje batterijen kost 422 euro met verzending erbij (en er zit 2 jaar garantie op).
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Working...
            X