Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

    Ik heb een paar kennissen die overgestapt zijn van telenet naar Dommel, en ze hebben er nog geen seconde spijt van gehad, de voorwaarden zien er fantastisch uit
    • 4,0 mbps max downloadsnelheid
    • 50 gb downloadverkeer per maand
    • ongelimiteerd uploadverkeer
    • toegang tot nieuwsserver (nntp)
    • 1024/256 kbit/sec na 50 gb download
    • happy hours: downloadverkeer tussen 01.00 en 13.00 uur telt maar voor 60% mee in uw verbruiksmeter!

    Heeft iemand ervaring met dommel??
    Nikon D3300 Sigma 18-35 f1.8, tamron 90 f2.8, tokina 11-16 f2.8, tamron 70-300 f4-5.6, nikon 18-105

  • #2
    Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

    Oorspronkelijk geplaatst door brooklyn Bekijk bericht
    Ik heb een paar kennissen die overgestapt zijn van telenet naar Dommel, en ze hebben er nog geen seconde spijt van gehad, de voorwaarden zien er fantastisch uit
    • 4,0 mbps max downloadsnelheid
    • 50 gb downloadverkeer per maand
    • ongelimiteerd uploadverkeer
    • toegang tot nieuwsserver (nntp)
    • 1024/256 kbit/sec na 50 gb download
    • happy hours: downloadverkeer tussen 01.00 en 13.00 uur telt maar voor 60% mee in uw verbruiksmeter!

    Heeft iemand ervaring met dommel??
    Kweet het niet, maar je zou het kunnen vragen aan uw kennissen

    Comment


    • #3
      Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

      U vraagt, wij draaien
      Ik zie hier nu op mijn facturen dat ik 42,91 euro betaal (express net) (al sinds vorige maand blijkbaar :green: ). Vroeger was dat toch 41,95 euro. Heb ik ergens een brief gemist, waar ze de reden van hun verhoging uitlegden ?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

        Oorspronkelijk geplaatst door brooklyn Bekijk bericht
        Ik heb een paar kennissen die overgestapt zijn van telenet naar Dommel, en ze hebben er nog geen seconde spijt van gehad, de voorwaarden zien er fantastisch uit
        • 4,0 mbps max downloadsnelheid
        • 50 gb downloadverkeer per maand
        • ongelimiteerd uploadverkeer
        • toegang tot nieuwsserver (nntp)
        • 1024/256 kbit/sec na 50 gb download
        • happy hours: downloadverkeer tussen 01.00 en 13.00 uur telt maar voor 60% mee in uw verbruiksmeter!

        Heeft iemand ervaring met dommel??
        je hebt goedkopere en betere hostings
        hun service trekt op niet veel
        dat hebben we al meermaals mogen ondervinden op de mountainbikesite waarop ik regelmatig meehelp

        Comment


        • #5
          Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

          Hier vind je wat meer info :





          Ben zelf ook serieus aan 't overwegen om over te stappen van Telenet. De limiet van 50Gb wordt trouwens opgetrokken naar 75Gb vanaf 1 juli + nachtverkeer zal dan maar voor 50% meer aangerekend worden.
          D7000 en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

            Service van dommel is net als bij edpnet 0,0 = geen aanrader, neem het van mij aan.
            Vinny
            Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

            Comment


            • #7
              Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

              Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
              Service van dommel is net als bij edpnet 0,0 = geen aanrader, neem het van mij aan.
              Da's niet moeilijk ... bel eens naar hun service ... voor dit druk 1 voor dat druk 2 voor x druk 3 voor y druk 4 voor z druk 5 voor blabla druk 6, ...

              Zever want ze zitten daar maar met 2 en heel dikwijls zelfs helemaal niet want ze doen buiten dit nog een andere job.

              Het is veel blabla en doen alsof.
              In hun contracten (sommigen toch) staat duidelijk dat je perfecte service mag verwachten 7/4 en 24/24 met een uptime van 99,9% van alle services.
              Heel dikwijls is er zelfs niemand aanwzig als je probeert te bellen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Zever want ze zitten daar maar met 2 en heel dikwijls zelfs helemaal niet want ze doen buiten dit nog een andere job.
                'k Meen op Userbase opgevangen te hebben dat er nu iemand extra in dienst is genomen.
                Dat maakt dus drie? Want persoonlijk ken ik hun kantoor niet.

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                  Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                  'k Meen op Userbase opgevangen te hebben dat er nu iemand extra in dienst is genomen.
                  Dat maakt dus drie? Want persoonlijk ken ik hun kantoor niet.
                  Ik heb onlangs drie opeenvolgende werkdagen proberen bellen en telkens, op één uitzondering na geen antwoord. De enige keer dat er opgenomen werd hebben ze terug ingehaakt zonder iets te zeggen.
                  Als ze geen goesting hebben nemen ze gewoon niet op.
                  Je neemt een contract met support en je stuurt een mail met een probleem ... je krijgt een automatisch antwoord dat je binnen de 5 werkdagen een antwoord mag verwachten.
                  Het voorbeeld dat ik aanhaalde van 14-05-2007 werd tot op heden nog steeds niet beantwoord door hen. Vermoedelijk hadden zij ondertussen nog geen 5 werkdagen. Da's pas service.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                    Heb zelf bij edpnet meegemaakt dat ik via Rusland omgeleid werd met hun "support nrs"

                    Het is bij iedere provider wel iets maar geef mij dan maar de betrouwbaarste belgacom/skynet.
                    Vinny
                    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                      Veel mensen willen natuurlijk ook voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Het prijsverschil van (bijvoorbeeld) Dommel met (bijvoorbeeld) Evonet moet toch ergens zitten, want iedere firma/personeel moet er van leven (de een leeft natuurlijk iets beter als de ander).

                      Het is inderdaad zo dat (tot voor kort) er 2 personen werkten bij Dommel (man en vrouw dacht ik zelfs), op zich hoeft dat niet erg te zijn, maar dan moet je inderdaad de telefoon en email behandelen tijdens de kantooruren.

                      Kortom: (spot)goedkoop en (zeer) goede service gaan nooit samen, maar vele mensen willen dat niet snappen - "You get, what you pay for" gaat toch in 90% van de gevallen op denk ik?
                      --
                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                        Kortom: (spot)goedkoop en (zeer) goede service gaan nooit samen, maar vele mensen willen dat niet snappen - "You get, what you pay for" gaat toch in 90% van de gevallen op denk ik?
                        Er is iets zoals u zegt ... goedkoop en beste service samen zoeken is moeilijk.

                        Maar er is nog iets zoals de mensen voor de gek houden en doen alsof je een internationaal bedrijf bent.
                        Je creëert een ingewikkeld menu voor je telefoon waaruit blijkt dat er 36 man werkt en er zit er maar 1 of 2 als het al wat wil meevallen.
                        Je doet alsof alle medewerkers in gesprek zijn maar eigenlijk zit er niemand.
                        Je biedt formules aan met "uitgebreide service" en je laat de mensen wat sudderen als ze eens een probleem melden.
                        Je biedt dagelijkse tape backups bij het verkochte produkt, je wist per ongeluk al de settings van je klant en zegt dan dat het simpelder is dat de klant alles terug instelt dan met een restore van je gegevens te beginnen.
                        Je belooft 24/7 bewaking van alle services maar doet er pas na enkele dagen iets aan als iets down gaat.
                        Je belooft uitgebreide technische support maar het is gewoon iets meer lucht dan bij het goedkopere produkt.
                        Je belooft dat het gekozen produkt altijd kan geupgrade worden maar als het zover is zeg je dat de setupkosten opnieuw moeten betaald worden en dat je pas kan veranderen bij de volgende vervaldag van je produkt.


                        Dit noem ik niet "goedkoop zijn" maar "de mensen voor de gek houden".

                        Er zijn er nog die goedkope services bieden maar er dan ook eerlijkheidshalve bij zetten dat ze dit in bijberoep doen en dat alle technische vragen alleen 's avonds of in het WE zullen behandeld worden.

                        Nu niet dat alles wat ze doen of hebben slecht is maar zo'n zaken komen altijd boven water hoor.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                          Inderdaad Verseg, wat jij schrijft is niet meer of minder dan de mensen wat voorliegen, wat zeker niet mag (ongeacht de prijzen van hun diensten). Let wel: Ik zeg niet dat Dommel dit doet hee, ik ben nooit klant van hen geweest, dus weet ook niet hoe het er bij hen aan toegaat.
                          --
                          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                          Comment


                          • #14
                            DOMMEL = dief

                            Ik schreef op 24 januari 2008
                            EUR 106.31 over op de bankrekening 734-0028170-49 van Dommel

                            Ik heb echter nooit een dienst van Dommel gekregen

                            Kunt u me helpen dit geld te recuperen ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Heeft er iemand ervaring met DOMMEL

                              Dit topic dateerd van 2007!!

                              Hans[Moderator]
                              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                              Comment

                              Working...
                              X