Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Relatief klein bedrag overmaken naar de USA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Relatief klein bedrag overmaken naar de USA

Moet toch bevestigen dat een paar grote bona fide internethandelaars transfers via Western Union weigeren.
    Paypal daarentegen wordt zeer gemakkelijk aanvaardt en het hebben van een bevestigde Paypal account wordt doorgaans aanzien als een teken van financiële betrouwbaarheid.
    fotosite

Comment

Moet toch bevestigen dat een paar grote bona fide internethandelaars transfers via Western Union weigeren.
      Klopt, reden is veelal omdat je de deur uit moet om je geld te halen.

een bevestigde Paypal account wordt doorgaans aanzien als een teken van financiële betrouwbaarheid.
      Door wie dan en waar kunnen we dat lezen?
      http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansel Bekijk bericht
        Door wie dan en waar kunnen we dat lezen?
        Als je internet afstruint (vooral Amerikaanse sites) is dit iets dat regelmatig terug komt : Certified Paypal users only.
        Niet dat je me moet geloven hoor, louter ter inlichting.
        fotosite

Comment

Ik heb de afgelopen jaren al enkele 10-tallen keren aankopen via internet/ebay betaald met paypal en ik heb er nog nooit 'n probleem mee gehad.

'k ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat paypal eigendom was van de ebay groep, is dus zeker bonafide te noemen.(zegt niets over de verkopers op ebay hé)

Zowel degene die betaalt als de ontvanger krijgen onmiddellijk via e-mail bevestiging dat de betaling uitgevoerd is.
          Het enige wat je nodig hebt om een paypal-account te openen is een kredietkaart alla Visa of zo...

www.paypal.com
          Last edited by Tigra-boy; 29 mei 2007, 15:39. Reden: link er bij gezet
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
            ... het hebben van een bevestigde Paypal account wordt doorgaans aanzien als een teken van financiële betrouwbaarheid.
            Klopt... En nu zeker daar zij onlangs een volwaardige banklicentie hebben:

Comment

Hallo, het heeft even geduurd, maar nu weet ik meer.

De bank vraagt 17,60 euro om een bedrag van 71 euro over te maken.

Ik denk dat ik vanavond tracht een paypal-account aan te maken.

Aan allen héél erg bedankt voor jullie goede raad.

Het kan zijn dat ik hier nog effe terugkom...inzake die paypal....
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

Ik heb al een paar maal geld overgemaakt via Western Union aan iemand in Senegal, dit is wel DUUR, maar verder geen probleem, op een bedrag van euro 190 betaalde ik euro 20 kosten ...
                Als je geld wil overmaken aan iemand die geen bankrekening heeft is iets als western union natuurlijk de enige oplossing

Comment

De persoon in kwestie heeft wel degelijk een bankrekening.

Nu, voor ik me in het paypal avontuur stort: zijn daar kosten aan verbonden ?

En werkt dat alleen voor ebay ? Want het is namelijk niet via ebay dat ik iets wens te kopen.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    En werkt dat alleen voor ebay ? Want het is namelijk niet via ebay dat ik iets wens te kopen.
                    het is een systeem ontwikkeld door ebay maar ge werkt ook op véle andere internetshops.
                    En kosten? Ik denk het niet of toch héél weinig, ik heb er iig nog nooit iets mee ondervonden en toch al véél met paypal gekocht
                    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                    www.koendd.be

FZ50

Comment

Working...
                    X