Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

POP UPS gevaarlijk ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: POP UPS gevaarlijk ?

Oorspronkelijk geplaatst door Xius Bekijk bericht
    is toch een oplosing hoor . Als het stuur vibreert, dan moet je eens andere wielen steken. Die iets beter zijn .
    Dan laat ik mijn wielen uitbalanceren.
    En misschien kunt ge ook de stuurgewichtjes eens nazien.

FF heeft een ingebouwde popupblocker en is echt effectief! 99% wordt geblocked. Ik heb ervoor ie6 met een popupblocker gebruikt en daar kwam toch een pak door. Nu helemaal niets meer!
    IE 7 heeft er ook eentje en die werkt ook prima.
    Last edited by VerSeg; 2 juni 2007, 01:57.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Dat zal niet aan de updates van Windows liggen en eerder aan McAfee. Waar is de tijd dat een virusscanner een eenvoudig klein programmaatje was?
      Die laatste virusscanners zijn idd redelijk wat belastend voor uw PC, zekers als het zo'n Security Suite is met vanalles en nog wat in. Na de laatste versies en updates van Norton was een van de pc's hier ook extreem traag geworden. Nu eens alles eraf gezwierd van Norton en Windows Live OneCare geïnstalleerd. Hoe goed dit is zal de toekomst uitwijzen maar in elk geval is het veel minder belastend dan vele andere AV-software.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

'k denk dat Symantec een overeenkomst heeft met de hardware fabrikanten Hun entrprise versie is nochtans wel goed, maar wat ze de home-user aansmeren

Enfin, over't laatst kloeg mijn broer dat zijn pc al 2x was uitgevallen wegens oververhitting (Pentium D 805, niets overklokt en toch niet de warmste). Enfin, ik kijk eens in de BIOS, CPU temperatuur geeft 85 graden aan. Ik heb dan met een schroevendraaier het stof eens van de CPU koeler gedaan (een vriend heeft ooit zijn grafische kaart kapot gestofzuigerd, dus met de stofzuiger pas ik op ). PC terug aangezet en de CPU bolde maar aan 55-60graden meer...

De PC zat een jaar ineen, dus om het jaar stof verwijderen kan geen kwaad

Wat wel kan: Flash animaties willen al eens veel CPU nemen (als die ter beschikking is), dus misschien is het toch gewoon de pop-up / pop-under... Anders heb je misschien last van andere malware... Ik surf met Internet Explorer 7 en heb nagenoeg nooit last van pop-ups...
        ---
        Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
        http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Working...
        X