Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell 2407WFP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dell 2407WFP

Iemand ervaringen met de Dell 2407WFP ? Hier op't werk hebben we 19" schermen van Dell staan (1908FP) en daar ben ik redelijk content van, op de resolutie na natuurlijk.
    1920x1200 op een 24" scherm lijkt me ideaal om Photoshop te draaien. Er loopt (nog heel even) een promotie op de Dell website, waar het scherm te krijgen is voor 748€ ipv 996€ (bij de Consumenten-afdeling van Dell.be).

Nu zag ik op eBay iemand die deze schermen aanbiedt, met 5 jaar garantie, voor 659€ (excl transport wat ongeveer 15 euro zou zijn).
    Zou dat te vertrouwen zijn ? Iemand daar ervaring mee ??
    D80 + Tamron 17-50mm f/2.8 SP XR Di-II LD & Sigma 50-150mm f/2.8 EX DC HSM & Sigma 2x Teleconvertor & SB-800

Re: Del 2407WFP

Via e-bay zou ik het niet kopen. Ik heb zijn voorganger staan (2405fpw), was er vrij tevreden over. Zelfs op het gebied van games . Tot ik mijn i-mac 24" kocht

Maar voor die prijs, voor een 24" scherm kun je volgens mij niet sukkelen (waar is de tijd, dat een sony trinitron 17" nog over de 80.000 fr koste). Maar hou er wel rekening mee, je grafische kaart gaat mogen draaien (toch bij games), ik heb mijn ati x800xt mogen upgraden met een zwaardere koeling, omdat de standaard koeling van deze kaart dat niet trok.
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: Dell 2407WFP

Hier ook een Dell 2405 FPW en zou nooit meer zonder willen lekker groot, goed beeld en met calibratie prima kleuren. Het nieuwe model zal wel niet slechter zijn geworden.

Comment

Re: Dell 2407WFP

Ik heb er ook een besteld, mijn vriend heeft hetzelfde scherm en is er heel content van
        aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Working...
        X