Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik heb ne keer iets gezien daarvan,
ik geloof da ge met de fles moet ronddraaien(in de lengte), terwijl da ge ze onder een bepaalde hoek houd.
da heef te maken met een kolk in de fles!
Gewoon van boven een gaatje insteken. 't zelfde met een blikje bier dat vlug opgedronken moet worden(van grote dorst), effekes van boven schroevendraaier in
1. Fles liggend op de grond vast kitten.
2. Wachten tot deze muurvast zit.
3. Zo'n wegenwals achter de fles zetten.
4. Dop eraf, en zo snel mogelijk naar punt 5
5. Wals zo snel mogelijk eroverheen.
ik geloof da ge met de fles moet ronddraaien(in de lengte), terwijl da ge ze onder een bepaalde hoek houd.
Hoe doe je dat het snelste?
Je heb zo'n fles en die is gevuld met water > 1,5 liter.
suk6
Fles met opening naar onder met een hand vasthouden aan de bodem en dan lichtjes laten slingeren (cirkelvormige beweging) (k'weet niet of de richting van belang is).
grtz en veel plezier!
kristov
Goed jong
Je mag een bank vooruit in de klas en ge krijgt ne kus van de juffrouw
(zie dat dat die juffrouw nu een nonneke is)
idd je moet gewoon zorgen dat het lege volume dat't water achter laat zo snel mogelijk weer opgevuld wordt.
gat er vanboven in zodat er lucht in kan
of gat er vanonder in (door het water) zodat er lucht bij kan.
ipv een vortex te creeren zou je er ook een rietje kunnen insteken. dat drinkt zelfs nog makkelijker aangezien je geen draaibeweging moet maken.
Comment