Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shop in Singapore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shop in Singapore

    Ik ga volgende week naar Down Under maar moet 8 uur wachten in Singapore. Ik zou van de gelegenheid gebruik (misbruik) maken om eventueel eens enkele winkels te bezoeken met fotomateriaal.
    Iemand advies welke shopping centers ik zou kunnen bezoeken?


    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Shop in Singapore

    kun je buiten de luchthaven als ge op doortoch bent? ik denk het nie (ge zit toch in transit???)... je hebt dan een passpoort nodig voor ginder+1 voor down under... en ik vrees da 8 uur nogal 'kort' is om iets te gaan bezien (ma te lang om te wachten natuurlijk)


    alleszins veel plezier ginder
    Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
    by elien_photography, on Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Shop in Singapore

      om vrij rond te lopen : je kan asiel aanvragen , dan krijg je een flat , uitkering en .... o nee wacht , da is enkel in Belgie

      Je gaat ni uit de transit geraken . Gelukkig zijn daar veel winkels
      www.Klikkerdeklik.be
      Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

      Comment


      • #4
        Re: Shop in Singapore

        Vreemde reacties hiervoor , tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk.
        Je hebt een paspoort, gratis visum bij aankomst, een boarding pass voor je volgende vlucht en enkel je handbagage. Ik zie dus geen reden waarom je niet zou kunnen gaan winkelen in de stad. Gewoon door de immigratie gaan en je kan de stad in. Probeer wel op voorhand uit te vissen hoe lang je nodig zal hebben om bij vertrek weer door de immigratie en security te geraken.

        Nu, om op je vraag te antwoorden heb ik een oude topic opgerakeld. Maar vermits er geen enorme verschillen waren tussen 1995 en 2004, zal het nu ook nog wel meevallen. Ga naar de omgeving van de Sim Lin Tower en begin daar (zie hier voor de topic). Winkelen in S'pore doe je wel best zeer gericht. Weten wat je wilt en vooral weten wat je er thuis voor zou moeten betalen.

        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

        Comment


        • #5
          Re: Shop in Singapore

          Klopt, je kan dus gewoon de transit verlaten want je hoeft geen visum te hebben voor Singapore. Je kan de transit zonder problemen verlaten.
          Mijn bagage is reeds doorgechecked naar DU en heb al mijn boarding pass.
          Moet ik door de douanecontrole dan heb ik boarding pass al EN als ik buiten wil gaan krijg je gewoon je entry visum dmv een stempel in je paspoort.

          Dus daar zit zeker geen probleem.
          Singapore is een land maar meer een grote stad. Het is echt niet zo ver van de luchthaven naar het centrum van de stad. Ook daardoor is 8 uur zeker geen probleem.
          Er zijn idd shops op de luchthaven maar zou je niet denken dat die nog net ietsje duurder zijn als deze buiten de luchthaven? Is toch altijd zo. In EU trouwens iets tax-free kopen is een echte rip-off.


          En nu de shops zelf. Bedankt aan allen voor de links en namen, ga ik zeker bijhouden Kan ik eens gaan watertanden bij al het moois

          Comment

          Working...
          X