Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vlindertuin knokke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vlindertuin knokke

    Hey juppekes

    Ik zou graag communiefotokes gaan maken in de vlindertuin van Knokke.

    Zaterdag 26 mei is het al feest en de fotokes moeten tegen dan klaar zijn

    Kan iemand mij vertellen of dit een goede locatie is, zonder veel storende elementen ? Ben er zelf nog niet geweest en aangezien ik niet veel tijd meer heb, zou dit veel over en weer gerij voorkomen.

    Kan de communiekant gewoon tussen de beplanting gaan staan of staat alles achter een omheining of dergelijke ?

    Alvast bedankt, Mriya
    Bootjes

  • #2
    Re: vlindertuin knokke

    Ben er vorige maand pas geweest; mooi is het er wel, geen omheiningen, prachtige beplanting en een paar zitbankjes, en veel vlinders natuurlijk
    Enige nadeel is misschien dat het er niet zo groot is en indien er veel volk aanwezig is zou dit wel storen denk ik. Toen ik geweest ben in de week (een woensdag, dacht ik) was er geen of weinig volk, dus ideaal voor foto's.

    Comment


    • #3
      Re: vlindertuin knokke

      Als het buiten kouder is dan binnen, dan zou het meest storende element wel eens het aandampen van de lens kunnen zijn. Dan zal je moeten wachten tot de camera en de lens warmer geworden zijn vooralleer je kan beginnen aan de fotosessie.

      Je zal wel snel moeten zijn om de foto's op tijd af te krijgen .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: vlindertuin knokke

        Als je op hun site

        op de verschillende menu-items klikt, krijg je een beetje een beeld van hoe het er vanbinnen uitziet.

        Zoals reeds gezegd : de oppervlakte is beperkt en als er veel volk rondloopt, zal het moeilijk zijn om die buiten beeld te houden ...

        Succes !
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: vlindertuin knokke

          Hey juppekes

          Bedankt allemaal voor de info

          Vandaag gaan we fotokes gaan nemen

          Hopelijk breng ik er wat van terecht

          Het eindresultaat zal ik wel eens tonen als ze klaar zijn
          Bootjes

          Comment

          Working...
          X