Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

    De batterij van mijn oude gsm heeft het begeven en ik ben toe aan een nieuwe gsm. Mijn budget dat ik wil besteden is zo'n 130 euro.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de Sony-Ericsson k510i of de W200i.
    Zijn er mensen die deze toestelletjes reeds gebruiken, pro en contra's?
    Zijn er nog andere alternatieven in deze prijsrange?

    De k510i heeft een 1.3 Mp camera maar geen mp3 speler.
    De w200i heeft een 0.3 Mp camera en wel een mp3 speler.

    Suggesties zijn welkom,

    Bedankt en groetjes,
    elo

  • #2
    Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

    ik heb zelf de k750i en heb de voorbije zaterdag de w200i erbij gekocht ter vervanging van de j220i ( weggedaan wegens véél te traag ) en moet zeggen dat die w200i heel goed meevalt, snel en ziet er ook hip uit, nu moet je je niet al teveel voorstellen van die walkman functie als je je er geen extra geheugenkaartje bij aanschaft want standaard zit er maar 128mb in en dat is mp3 gewijs niet al te ruim vind ik, bij mobistar krijg je er nu ook nog een deftige headset bij, de k750i staat trouwens ook in de aanbieding voor rond de €140 en die heeft een 2 megapixel camera welke toch redelijke resultaten geeft, je moet gewoon eens met de verschillende toestelletjes spelen en zien wat je het leukste ligt

    vriendelijke groeten, dimidub
    ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
    http://www.flickr.com/photos/dimidub/

    Comment


    • #3
      Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

      Een merk die je niet mag vergeten is Sharp. Ik heb al enkele GSM's versleten en mijn Sharp bevalt me het meest van allemaal. Openklapbaar, groot scherm, duidelijke structuur, ... ALs er iets aan deze mocht mankeren wordt het direct een nieuwe Sharp. Niet te vergeten een goeie batterij want bij Nokia ed. wordt de batterij steeds weer verwaarloosd en verwacht men dat de klant het kan apprecieren dat zijn telefoon na verloop van (korte) tijd dagelijks moet opgeladen worden.

      Comment


      • #4
        Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

        Twee of drie van de deze : http://tinyurl.com/3cjpv2

        Comment


        • #5
          Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Twee of drie van de deze : http://tinyurl.com/3cjpv2
          Zou heel zeker mijn keuze zijn, niet dat ik zo speciaal ben
          maar dit is de eerste gsm waarvan de display EN de toetsen
          toch wel bijzonder zijn.
          De cijfers en de letters (op de toetsen) zijn hier zeer goed leesbaar
          en hebben eens géén blauwe verlichting die jouw ogen
          bijna blind maken.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Zou heel zeker mijn keuze zijn, niet dat ik zo speciaal ben
            maar dit is de eerste gsm waarvan de display EN de toetsen
            toch wel bijzonder zijn.
            De cijfers en de letters (op de toetsen) zijn hier zeer goed leesbaar
            en hebben eens géén blauwe verlichting die jouw ogen
            bijna blind maken.
            En voor pakweg 50€ kan je niet klagen hé. Géén toeters en bellen aan, enkel gsm & sms.

            Comment


            • #7
              Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

              ik heb sinds 2 weken de motorazr in de zwarte uitvoering !


              grote toetsen - groot scherm en dit voor 99 euro.

              mp3/bleutooth/quad band ...de camera is maar een simple ding maar als ik foto's maak gebruik ik wel mijn dslr

              1 ding wat niet gaat ...ik had altijd mijn gsm aan mijn broekriem hangen.De nieuwe etui's gebruiken magneetjes om deze te sluiten.Deze gsm kan daar niet tegen.Als hij voorbij een magneet passeert slaat hij uit en aan !
              Last edited by Fabbe; 18 mei 2007, 08:15.

              Comment


              • #8
                Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

                Hebben jullie ook ervaring met het joystickje van Sony Ericsson? Op veel fora schrijft men hier niet teveel positiefs over.
                Die Motorola ziet er wel leuk uit maar 'k wil een gsm die toch iets meer kan. Wil wel eens wat gadgets op mijn telefoon. Tot nu toe altijd een goedkoop ding gekocht (maar eigenlijk ook wel tevreden, mijn huidige telefoontje gaat al een jaar of 4 mee)

                Groetjes, elo

                Comment


                • #9
                  Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

                  Oorspronkelijk geplaatst door elo Bekijk bericht
                  Hebben jullie ook ervaring met het joystickje van Sony Ericsson? Op veel fora schrijft men hier niet teveel positiefs over.
                  Die Motorola ziet er wel leuk uit maar 'k wil een gsm die toch iets meer kan. Wil wel eens wat gadgets op mijn telefoon. Tot nu toe altijd een goedkoop ding gekocht (maar eigenlijk ook wel tevreden, mijn huidige telefoontje gaat al een jaar of 4 mee)

                  Groetjes, elo


                  Die joystick van Sony vind ik dan nu wel weer erg gemakkelijk, als ik een andere gsm in mijn handen heb vind ik het altijd spijtig dat dit er van is ....

                  Nu werk ik met een P990I, dat vind ik voor mij nog handiger dat kan je besturen met een stylus ... dat is voor mij perfect
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

                    De keuze van mijn gsm baseer ik voortaan op het magazine chip. De stemkwaliteit is voor mij essentieel. Zo heb ik mijn laatste gsm, de samsung E-900 weer verkocht omdat ik het geluid niet goed vond.
                    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                    Uit: Apocrief

                    Comment


                    • #11
                      Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
                      De keuze van mijn gsm baseer ik voortaan op het magazine chip. De stemkwaliteit is voor mij essentieel. Zo heb ik mijn laatste gsm, de samsung E-900 weer verkocht omdat ik het geluid niet goed vond.
                      En mensen die graag met een pda werken en geluid nodig blijken te hebben,
                      zouden bij hun aankoop daar ook op moeten letten
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

                        Uiteindelijk is 't een Sony Ericsson k750i geworden. Weliswaar een klein beetje boven het vooropgezette budget maar 't is een wreed machientje zo op 't eerste zicht.
                        Bedankt voor de info.

                        elo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Keuze gsm: Sony-Ericsson of Samsung?

                          Oorspronkelijk geplaatst door elo Bekijk bericht
                          Uiteindelijk is 't een Sony Ericsson k750i geworden. Weliswaar een klein beetje boven het vooropgezette budget maar 't is een wreed machientje zo op 't eerste zicht.
                          Bedankt voor de info.

                          elo

                          Je krijgt veel voor de prijs bij sony ericsson, je gaat wel tevreden zijn.

                          Het enige minpuntje vind het ontvangst, jij bent in ligt bezaaide gebieden van ontvangst de eerste die zonder ontvangst zit ... maar dat weerhoud mij niet echt om te zeggen dat mijn volgende terug een sonyericsson is!
                          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                          Comment

                          Working...
                          X