Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

**Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

    Anyone else get this PM from a new member (16th May 07) with ZERO posts on the forum.

    I can tell you, this hit-and-run style that creeping into BD is a strong motivation for me to stop using BD.
    Ok, it's a harmless student doing some homework, but heck.. It would have been nice to see a "hi I'm doing a survey, do you mind if I PM some people?"


    People register, can't be bothered to take part in the conversations and just use it is goudengids or a free source of info.

    "why google, when you can BD!"


  • #2
    Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

    Hallo Trebs. De mods proberen er alles aan te doen om dit soort zaken te vermijden. Enkel als zo'n vraag via de forumleiding wordt gesteld en de vraag duidelijk te maken heeft met fotografie, dan kan dat in overweging worden genomen en gepost op het forum. Zo blijft het immers vrij om erop te reageren. Maar als het via PM gaat, dan is daar uiteraard geen controle op. Kun je me die pm naar mij forwarden?

    gr mod ballistic
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

    Comment


    • #3
      Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

      Nope, got no mail.
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

        kreeg ook zo,n PM.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

          It has been pointed out that the person in question has taken the correct route by contacting the Rvb before sending out these PM's.
          I was not made aware of this in the initial PM.
          As that is the case, I have completed the form as requested and suggested a slightly different approach to addressing PM's in the future.

          Regards, Rob.

          Comment


          • #6
            Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

            Ik weet niet over wie het gaat.
            Maar we hebben recent maar één aanvraag ontvangen en goedgekeurd.
            Die enquête is onder naam van de forumleiding meegedeeld.

            Een enquête hoeft niet per PM verzonden te worden. Dit lijkt op SPAM binnen eigen rangen.

            Comment


            • #7
              Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              Ik weet niet over wie het gaat.
              Maar we hebben recent maar één aanvraag ontvangen en goedgekeurd.
              Die enquête is onder naam van de forumleiding meegedeeld.

              Een enquête hoeft niet per PM verzonden te worden. Dit lijkt op SPAM binnen eigen rangen.
              Het is maar om het te melden maar ik heb ook zo'n PM ontvangen met een directe link naar de enquête en de vraag om die in te vullen wat ik dan ook maar gedaan heb en 'k vond het helemaal niet erg
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                Anyone else get this PM from a new member (16th May 07) with ZERO posts on the forum.

                I can tell you, this hit-and-run style that creeping into BD is a strong motivation for me to stop using BD.
                Ok, it's a harmless student doing some homework, but heck.. It would have been nice to see a "hi I'm doing a survey, do you mind if I PM some people?"


                People register, can't be bothered to take part in the conversations and just use it is goudengids or a free source of info.

                "why google, when you can BD!"

                ik kreeg geen PM.

                je zou het als spam kunnen beschouwen, maar persoonlijk zou ik er toch ook niet al te moeilijk over doen.
                je hebt tenslotte zelf de keuze te antwoorden op zo'n enquête of niet.
                trouwens, wat is het alternatief? vanaf hoeveel bijdragen in het forum zou je dan wel een enquête mogen doen?
                erik, Nikon materiaal

                'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

                Comment


                • #9
                  Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                  Je mag best een enquete doen, mits met toestemming van de RvB / Forumleiding. En dan maakt het aantal posts niet uit.
                  Jammer genoeg is dat is hier niet gebeurd en dat is niet zo netjes.
                  Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                  --------

                  Comment


                  • #10
                    Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                    Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
                    Je mag best een enquete doen, mits met toestemming van de RvB / Forumleiding. En dan maakt het aantal posts niet uit.
                    Jammer genoeg is dat is hier niet gebeurd en dat is niet zo netjes.

                    ..and not even a "thanks!" in reply to my PM to say I had completed the form.. which was read at 13.35 today.

                    I'm not difficult at all, just raising the point that "communicatiewetenschappen" also needs some communication.

                    Never mind, nobody hurt, the globe still spins and I still have a pile of work to do

                    Comment


                    • #11
                      Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                      Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                      ..and not even a "thanks!" in reply to my PM to say I had completed the form.. which was read at 13.35 today.

                      I'm not difficult at all, just raising the point that "communicatiewetenschappen" also needs some communication.

                      Never mind, nobody hurt, the globe still spins and I still have a pile of work to do
                      Onderwijsinstellingen zouden hun studenten wel eens mogen onderrichten in elementaire beleefdheid. Ik word door studenten regelmatig gevraagd om informatie, vragen te beantwoorden, enquêtes in te vullen, enz ... Vanuit professioneel oogpunt ga ik er meestal op in, maar soms is het echter ook voor mij te gortig, te onbeleefd, te ridicuul voor woorden ... die mails gaan onherroepelijk de trashbin in! Een bedankje is al helemaal een uitzondering.
                      Men onderschat duidelijk het belang van "omgangsvormen", een vaardigheid die onontbeerlijk is indien deze jonge mensen aan "professioneel netwerken" willen gaan doen. Velen zullen, omwille van hun arrogantie, nog vaak het deksel op de neus krijgen!

                      Comment


                      • #12
                        Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                        Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                        Onderwijsinstellingen zouden hun studenten wel eens mogen onderrichten in elementaire beleefdheid. Ik word door studenten regelmatig gevraagd om informatie, vragen te beantwoorden, enquêtes in te vullen, enz ... Vanuit professioneel oogpunt ga ik er meestal op in, maar soms is het echter ook voor mij te gortig, te onbeleefd, te ridicuul voor woorden ... die mails gaan onherroepelijk de trashbin in! Een bedankje is al helemaal een uitzondering.
                        Men onderschat duidelijk het belang van "omgangsvormen", een vaardigheid die onontbeerlijk is indien deze jonge mensen aan "professioneel netwerken" willen gaan doen. Velen zullen, omwille van hun arrogantie, nog vaak het deksel op de neus krijgen!
                        En als je hun wilt helpen en zegt hoe het hoort dan pikken ze het niet
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          En als je hun wilt helpen en zegt hoe het hoort dan pikken ze het niet
                          my god! this time is out of joint!
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • #14
                            Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                            my god! this time is out of joint!
                            GHOST and HAMLET
                            Act 1, Scene 5
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: **Enquête motivaties en gebruik van dit forum**

                              Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                              ..and not even a "thanks!" in reply to my PM to say I had completed the form.. which was read at 13.35 today.

                              I'm not difficult at all, just raising the point that "communicatiewetenschappen" also needs some communication.

                              Never mind, nobody hurt, the globe still spins and I still have a pile of work to do

                              idd trebs op gebied van 'communicatie' heeft ze nog wat te leren. Na haar PM met de link naar de enquête het ik die dadelijk ingevuld en een PM gestuurd om dit te laten weten en haar succes gewenst en nadien van de kant van Barbara ... niets, nada, enz.....
                              Groetjes Vicky

                              Comment

                              Working...
                              X